Ratatosk Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Etter å ha sett resultatet av Activisions xXx spill ble Herr Diesel så misfornøyd at han har bestemt seg for å lage sitt eget spillselskap. Godt å se at noen reagerer på elendige lisens-spill :smile: http://www.eurogamer.net/news.php?id=21978 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 nå var ikke xxx mye å basere et spill på heller, da.. mer forutsigbar møkkafilm med forutsigbare (og elendige) wisecracks skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Agg, ræva film! Vin Diesel er jo den sløveste personen "ever to enter the acting industry"! Asså OMG! B-film personlighet til tusen! Nei urk! xXx og The Fast And The Furious er for folk med MINST mulig innsikt i film, eller for de som befinner seg i alderen 10 til 14 år! (The fast and the furious er kanskje verdt å se en gang uten å følge med på story'n bare for å få med seg noen kule biler, men det er alt) Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 sånn så jeg ser det så er det mange forskjellige typer gode filmer... synst scareface er helt konge Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 15:26, skrev FlaSch:(The fast and the furious er kanskje verdt å se en gang uten å følge med på story'n bare for å få med seg noen kule biler, men det er alt) Hmmm, er det noe mer enn biler i TheFastAndTheFurious? Sikkert noen som mener det og... Jeg er også enig i at Vin Diesel ser rimelig apatisk ut. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Er ikke Diesel med i Pitch Black? Den er jo litt kul. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Pitch Black er unntak for den er australsk :razz: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Ja. Pitch Black er jo rå da.. :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hmmm... Eg liker de filmene fordi eg liker rask og morsom tankeløs action film. Altså underholding. Men som sagt det er film man ser 1 eller 2 ganger så er man lei. Ka for noe dritt liker du da? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Vin Diesel er blitt min nye favorittskuespiller. Jeg DIGGER The Fast and the furious. Har faktisk sett bilene live i Hollywood/LA. Filmen så jeg på kino, kjøpte Sone 1 dvd-en med en gang den kom. Jeg har sikkert sett filmen 5 ganger. Har ikke sett xXx enda, men synes den ser dritkul ut. Dama på Absolut Undeholdning gav den en god karakter. Jeg har bestilt Dvd-en sone 1, kommer i slutten av desember. Jeg gleder meg. Det er så mange av dere der ute som liksom må ha filmer med mening, baktanke, ettertanke og 100% realisme. Vel, jeg tar filmene for å være det de er. Raske biler, pene damer og mange artige verktøy. Det gir meg 100% utbytte. Ellers får dere andre kose dere med Schindlers liste og lignende. Jeg gleder meg til xXx og digger Mr. Diesel. (Dette innlegget var ment som en motvekt til all Diesel-hatet) Jeg kan være enig i at skuespillerprestasjonene ikke er på topp, men likevel mye bedre en Stallone og Schwarzeneger. De to har da pumpet ut med hard core actionfilmer samt prøvd seg på andre ting som Copland og Twins. Se Boilerroom. Der spiller Diesel også. Er ikke så aller verst der heller. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Asså omg? Filmatisk retard? JEG tror det! Filmer med litt mer enn stygge ekle DÅRLIGE skuespillere takk! _Dårlige filmer_: The fast and the furious xXx Twins Copland D-tox Daylight + alle andre katastrofe filmer Signs (OMFG NOE SÅ TRAGISK AGG!!) The mothmans profecies Skrik + alle som likner, deriblandt fryktens sommer og urban legend, og alt sånt skval! + sånn ca en million filmer til _Bra filmer_: Snatch Lock Stock and two smoking barrels Fight Club Matrix LOTR (i forhold til boka er den crap, men for seg selv er den bra) Idle Hands (kongefilm) Pulp Fiction Jackie Brown From Dusk Till Dawn 1 + 2 + 3 Star Wars (alt) Natural Born Killers Kung Pow Legend Of The Red Dragon (jet li) Huset som gud glømte Nattsvermeren Nightmare on elm street 1-5 Friday The 13th 1-9 og en hel haug andre filmer Med andre ord, filmer som er litt NYE er bra, filmer som har samme plott handling og skuespiller liste som nitti millioner andre ræva b-filmer er IKKE BRA! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 ein som ikkje er gammal nok til å ha sett Alien og Indiana Jones Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 22:47, skrev FlaSch:Asså omg? Filmatisk retard? JEG tror det!Filmer med litt mer enn stygge ekle DÅRLIGE skuespillere takk!_Gode filmer_:The fast and the furiousxXxTwins (har ikke sett den)Copland (ikke sett den)D-toxDaylight + alle andre katastrofe filmerSigns (OMFG NOE SÅ TRAGISK AGG!!)The mothmans profecies (ikke sett den)Skrik + alle som likner, deriblandt fryktens sommer og urban legend! + sånn ca en million filmer til_Gode filmer_:SnatchLock Stock and two smoking barrels <-- har ikke sett denneFight ClubMatrixLOTR (i forhold til boka er den crap, men for seg selv er den bra)Idle Hands (Møkka film)Pulp FictionJackie BrownFrom Dusk Till Dawn 1 Men ikke 2 + 3Star Wars (alt)Natural Born KillersKung Pow (morsom men teit)Legend Of The Red Dragon (jet li)Huset som gud glømte <---har ikke sett denNattsvermerenNightmare on elm street 1-5 Bra i sin tid men ikke nåFriday The 13th 1-9 <<--Samme som over.og en hel haug andre filmerMed andre ord, filmer som er litt NYE er bra, filmer som har samme plott handling og skuespiller liste som nitti millioner andre ræva b-filmer er IKKE BRA! Da ser dere ka eg liker Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 22:47, skrev FlaSch:_Dårlige filmer_:The fast and the furious Syns den er bra jeg. :razz: Quote: _Bra filmer_:Fight Club [bra denne]Matrix [Denne er konge!]LOTR [Meget bra film]Idle Hands [Denne er jo faktisk morsom] Du ser komentarene mine. :smile: Quote: From Dusk Till Dawn 1 + 2 + 3 OMFG! Du prater om retard. 2 og 3 er jo drit dårlige! Quote: Nightmare on elm street 1-5 [Den 6. da?]Friday The 13th 1-9 [Joda. Bra slasher filmer dette.] Dette er mine meninger da. Selv er jeg stor fan av nesten alt av Action, Grøss og Sci-Fi. Gjerne Sci-Fi/Action/Grøsser filmer som Event Horizon og Sci-Fi/Gore filmer som Starship Troopers _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-18 18:04 ] Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 15:09, skrev Tor Rasmussen:Det er så mange av dere der ute som liksom må ha filmer med mening, baktanke, ettertanke og 100% realisme.Vel, jeg tar filmene for å være det de er. Raske biler, pene damer og mange artige verktøy. Det gir meg 100% utbytte. Ikkje nødvendigvis dersom dei er litt originale og har litt stil (attityd). F.eks Taxi var kul, Taxi 2 var dust. Quote: Ellers får dere andre kose dere med Schindlers liste og lignende. Jeg gleder meg til xXx og digger Mr. Diesel. Problemet med xXx er at den prøver så hardt den kan å vere kul. Og som vi alle veit så er det lite som er så lite kult som ting som prøver å være kule (f.eks foreldre som vil vere kompis med tenåringen i huset). Quote: Jeg kan være enig i at skuespillerprestasjonene ikke er på topp, men likevel mye bedre en Stallone og Schwarzeneger. De to har da pumpet ut med hard core actionfilmer samt prøvd seg på andre ting som Copland og Twins. Stallone viser faktisk innimellom ganske bra talent(ikkje gummitryne akkurat, men det har vi Jim Carrey til), og alle filmane er ikkje søppel. Sjå f.eks Rocky (den første, ikkje resten), og Copland. Schwartzenegger har heller lite skodespelartalent, men har til gjengjeld sjølvironi og glimt i auget (i motsetning til folk som van Damme og Steven Seagal). Nå ville sjølvsagt den sjølvironien vere lite verdt utan ei lang rekke muskelmannroller, så det kan jo hende Vin D. kjem i den posisjonen ein dag også. Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 _Dårlige filmer_: The fast and the furious Da har u ikke sett den på hjemmekino med stor sub-woofer og surround (utrolig grom motor lyd!) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Helt enig ! De har sikkert ikke sett filmen med SKIKKELIG lyd. (Lyden er nemlig halve opplevelsen, og vel så det hvis man har et skikkelig anlegg) Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 18:37, skrev Ola PeK:Schwartzenegger har heller lite skodespelartalent, men har til gjengjeld sjølvironi og glimt i auget (i motsetning til folk som van Damme og Steven Seagal). Nå ville sjølvsagt den sjølvironien vere lite verdt utan ei lang rekke muskelmannroller, så det kan jo hende Vin D. kjem i den posisjonen ein dag også. WTF? Har du sett Inferno? Van Damme svømmer i så mye selvironi at det nesten er synd på ham! FOrøvrig den eneste (tror jeg) van Damme-filmen jeg liker, men den er til gjengjeld _morsom_! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 21:49, skrev Tor Rasmussen:Helt enig !De har sikkert ikke sett filmen med SKIKKELIG lyd.(Lyden er nemlig halve opplevelsen, og vel så det hvis man har et skikkelig anlegg) sorry, baby.. at en motor sier "VROM!" istedet for "vrom!", redder nok ikke den filmen (eller noen andre) fra å være grisedårlig. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Synes den godeste hr. Diesel er en artig fyr jeg - både The Fast And The Furious og xXx er jo bra filmer i sin sjanger - pur underholdning og ikke noe mer. Og stuntene / tempoet i xXx er jo av en annen verden - er jo knapt et minutt hvor det ikke skjer et eller annet. Jeg synes det er den desidert feteste action / effekt-filmen jeg har sett i år. Så forøvrig The Fast And The Furious hjemme i stua og skjønner godt at mange har byttet ut T2 med denne som show-off film når man skal demonstrere surroundanlegget sitt. Er forøvrig en god DVD med strøkent bilde og bra ekstramateriell i tillegg til å ha en fantastisk lydmix. Har lånt den 2 ganger av en kamerat men tror jammen jeg må kjøpe den selv også. Vin Diesel gjør forøvrig en mer seriøs og god rolle i Saving Private Ryan og viser at han med rett casting kan spille veldig bra. Han overgår uansett harrytapper som Stallone, Schwarzenegger, Segal og VanDamme synes jeg, nettopp fordi han har humor og selvironi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå