Gå til innhold

Vin 'xXx' Diesel starter sitt eget spillselskap: Tigon Games

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agg, ræva film!

Vin Diesel er jo den sløveste personen "ever to enter the acting industry"! Asså OMG! B-film personlighet til tusen! Nei urk! xXx og The Fast And The Furious er for folk med MINST mulig innsikt i film, eller for de som befinner seg i alderen 10 til 14 år!

(The fast and the furious er kanskje verdt å se en gang uten å følge med på story'n bare for å få med seg noen kule biler, men det er alt)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 15:26, skrev FlaSch:

(The fast and the furious er kanskje verdt å se en gang uten å følge med på story'n bare for å få med seg noen kule biler, men det er alt)

Hmmm, er det noe mer enn biler i TheFastAndTheFurious? Sikkert noen som mener det og...

Jeg er også enig i at Vin Diesel ser rimelig apatisk ut.

Lenke til kommentar

Vin Diesel er blitt min nye favorittskuespiller.

Jeg DIGGER The Fast and the furious. Har faktisk sett bilene live i Hollywood/LA.

Filmen så jeg på kino, kjøpte Sone 1 dvd-en med en gang den kom. Jeg har sikkert sett filmen 5 ganger.

Har ikke sett xXx enda, men synes den ser dritkul ut.

Dama på Absolut Undeholdning gav den en god karakter.

Jeg har bestilt Dvd-en sone 1, kommer i slutten av desember. Jeg gleder meg.

Det er så mange av dere der ute som liksom må ha filmer med mening, baktanke, ettertanke og 100% realisme.

Vel, jeg tar filmene for å være det de er. Raske biler, pene damer og mange artige verktøy. Det gir meg 100% utbytte.

Ellers får dere andre kose dere med Schindlers liste og lignende. Jeg gleder meg til xXx og digger Mr. Diesel.

(Dette innlegget var ment som en motvekt til all Diesel-hatet)

Jeg kan være enig i at skuespillerprestasjonene ikke er på topp, men likevel mye bedre en Stallone og Schwarzeneger. De to har da pumpet ut med hard core actionfilmer samt prøvd seg på andre ting som Copland og Twins.

Se Boilerroom. Der spiller Diesel også. Er ikke så aller verst der heller.

Lenke til kommentar

Asså omg? Filmatisk retard? JEG tror det!

Filmer med litt mer enn stygge ekle DÅRLIGE skuespillere takk!

_Dårlige filmer_:

The fast and the furious

xXx

Twins

Copland

D-tox

Daylight + alle andre katastrofe filmer

Signs (OMFG NOE SÅ TRAGISK AGG!!)

The mothmans profecies

Skrik + alle som likner, deriblandt fryktens sommer og urban legend, og alt sånt skval!

+ sånn ca en million filmer til

_Bra filmer_:

Snatch

Lock Stock and two smoking barrels

Fight Club

Matrix

LOTR (i forhold til boka er den crap, men for seg selv er den bra)

Idle Hands (kongefilm)

Pulp Fiction

Jackie Brown

From Dusk Till Dawn 1 + 2 + 3

Star Wars (alt)

Natural Born Killers

Kung Pow

Legend Of The Red Dragon (jet li)

Huset som gud glømte

Nattsvermeren

Nightmare on elm street 1-5

Friday The 13th 1-9

og en hel haug andre filmer

Med andre ord, filmer som er litt NYE er bra, filmer som har samme plott handling og skuespiller liste som nitti millioner andre ræva b-filmer er IKKE BRA!

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-11-17 22:47, skrev FlaSch:

Asså omg? Filmatisk retard? JEG tror det!

Filmer med litt mer enn stygge ekle DÅRLIGE skuespillere takk!

_Gode filmer_:

The fast and the furious

xXx

Twins (har ikke sett den)

Copland (ikke sett den)

D-tox

Daylight + alle andre katastrofe filmer

Signs (OMFG NOE SÅ TRAGISK AGG!!)

The mothmans profecies (ikke sett den)

Skrik + alle som likner, deriblandt fryktens sommer og urban legend!

+ sånn ca en million filmer til

_Gode filmer_:

Snatch

Lock Stock and two smoking barrels <-- har ikke sett denne

Fight Club

Matrix

LOTR (i forhold til boka er den crap, men for seg selv er den bra)

Idle Hands (Møkka film)

Pulp Fiction

Jackie Brown

From Dusk Till Dawn 1 Men ikke 2 + 3

Star Wars (alt)

Natural Born Killers

Kung Pow (morsom men teit)

Legend Of The Red Dragon (jet li)

Huset som gud glømte <---har ikke sett den

Nattsvermeren

Nightmare on elm street 1-5 Bra i sin tid men ikke nå

Friday The 13th 1-9 <<--Samme som over.

og en hel haug andre filmer

Med andre ord, filmer som er litt NYE er bra, filmer som har samme plott handling og skuespiller liste som nitti millioner andre ræva b-filmer er IKKE BRA!

Da ser dere ka eg liker
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 22:47, skrev FlaSch:

_Dårlige filmer_:

The fast and the furious

Syns den er bra jeg. :razz:

Quote:

_Bra filmer_:

Fight Club
[bra denne]

Matrix
[Denne er konge!]

LOTR
[Meget bra film]

Idle Hands
[Denne er jo faktisk morsom]

Du ser komentarene mine. :smile:

Quote:

From Dusk Till Dawn 1 + 2 + 3

OMFG! Du prater om retard. 2 og 3 er jo drit dårlige!

Quote:

Nightmare on elm street 1-5
[Den 6. da?]

Friday The 13th 1-9
[Joda. Bra slasher filmer dette.]

Dette er mine meninger da. Selv er jeg stor fan av nesten alt av Action, Grøss og Sci-Fi. Gjerne Sci-Fi/Action/Grøsser filmer som Event Horizon og Sci-Fi/Gore filmer som Starship Troopers :grin:

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-18 18:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 15:09, skrev Tor Rasmussen:

Det er så mange av dere der ute som liksom må ha filmer med mening, baktanke, ettertanke og 100% realisme.

Vel, jeg tar filmene for å være det de er. Raske biler, pene damer og mange artige verktøy. Det gir meg 100% utbytte.

Ikkje nødvendigvis dersom dei er litt originale og har litt stil (attityd).

F.eks Taxi var kul, Taxi 2 var dust.

Quote:

Ellers får dere andre kose dere med Schindlers liste og lignende. Jeg gleder meg til xXx og digger Mr. Diesel.

Problemet med xXx er at den prøver så hardt den kan å vere kul. Og som vi alle veit så er det lite som er så lite kult som ting som prøver å være kule (f.eks foreldre som vil vere kompis med tenåringen i huset).

Quote:

Jeg kan være enig i at skuespillerprestasjonene ikke er på topp, men likevel mye bedre en Stallone og Schwarzeneger. De to har da pumpet ut med hard core actionfilmer samt prøvd seg på andre ting som Copland og Twins.

Stallone viser faktisk innimellom ganske bra talent(ikkje gummitryne akkurat, men det har vi Jim Carrey til), og alle filmane er ikkje søppel. Sjå f.eks Rocky (den første, ikkje resten), og Copland.

Schwartzenegger har heller lite skodespelartalent, men har til gjengjeld sjølvironi og glimt i auget (i motsetning til folk som van Damme og Steven Seagal). Nå ville sjølvsagt den sjølvironien vere lite verdt utan ei lang rekke muskelmannroller, så det kan jo hende Vin D. kjem i den posisjonen ein dag også.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 18:37, skrev Ola PeK:

Schwartzenegger har heller lite skodespelartalent, men har til gjengjeld sjølvironi og glimt i auget (i motsetning til folk som van Damme og Steven Seagal). Nå ville sjølvsagt den sjølvironien vere lite verdt utan ei lang rekke muskelmannroller, så det kan jo hende Vin D. kjem i den posisjonen ein dag også.

WTF? Har du sett Inferno? Van Damme svømmer i så mye selvironi at det nesten er synd på ham! FOrøvrig den eneste (tror jeg) van Damme-filmen jeg liker, men den er til gjengjeld _morsom_!

Lenke til kommentar

Synes den godeste hr. Diesel er en artig fyr jeg - både The Fast And The Furious og xXx er jo bra filmer i sin sjanger - pur underholdning og ikke noe mer. Og stuntene / tempoet i xXx er jo av en annen verden - er jo knapt et minutt hvor det ikke skjer et eller annet. Jeg synes det er den desidert feteste action / effekt-filmen jeg har sett i år.

Så forøvrig The Fast And The Furious hjemme i stua og skjønner godt at mange har byttet ut T2 med denne som show-off film når man skal demonstrere surroundanlegget sitt. Er forøvrig en god DVD med strøkent bilde og bra ekstramateriell i tillegg til å ha en fantastisk lydmix. Har lånt den 2 ganger av en kamerat men tror jammen jeg må kjøpe den selv også.

Vin Diesel gjør forøvrig en mer seriøs og god rolle i Saving Private Ryan og viser at han med rett casting kan spille veldig bra. Han overgår uansett harrytapper som Stallone, Schwarzenegger, Segal og VanDamme synes jeg, nettopp fordi han har humor og selvironi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...