Thoresen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Heisann, har ett ganske stort problem som er sinnsykt irriterende. Her om dagen så tok PC'n kvelden, eller rettere sagt windows (tror jeg). Etter en liten gaming session slo PC'n seg av og jeg får ikke starta opp igjen. Ok, tenkte jeg, dette suger. Jeg dytta inn Windows XP CD'n og prøvde å starte opp med den, det hjalp meg ikke mye, for eneste muligheten som åpenbarte seg var å formatere, og det vil jeg ikke. Dagen etter fikk jeg tak i en annen harddisk, dytta den inn og starta opp PC'n, jippi. Så begynte jeg å legge over alle filmene mine og Dokumentene og Bildene til søsteren min fra den gamle HD'n til den nye. Det gikk som en lek helt til jeg kom til mine egene bilder og musikk. De lå nemlig i Mine Dokumenter fra den gamle HD'n og de fikk je gikke tilgang til. Dette fordi jeg hadde gjort Min egen Konto Privat, slik att ikke andre brukere skullefå tilgang dit. Jeg satt et par timer å lette rundt i RegEdit fra windows mappa på den gamle HD'n, uten å vite hva jeg lette etter. Derfor, mitt spørsmål; Hvordan skal jeg få tilgang til den Mine Dokumenter fra den gamle HD'n? Har masse bilder og musikk og dokumenter der jeg ikke vil miste. Magnus Lenke til kommentar
Thoresen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Ok, var litt uklart. Men om dere ikke skjønner hva jeg mener så bare hyl ut. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229990 Lenke til kommentar
Thoresen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Der ja.. Nå fikk jeg fiksa det se. Måtte bare fikse meg rettighet over mappa Takk som byr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå