wil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nei. Det gadd jeg ikke. Tenkte at sim skulle få forklare meg det. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan du ver så snill å slutte å øydelegge trådane her på forumet, wil? Trekke ei slutning om noko du ikkje skjønar i utgangspunktet, og så gi Mr. Elendig skylda pga hans skrivemåte/dialekt. Kva er det for oppførsel? Kvifor ikkje heller spør først kva -O3 er for noko? Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har ikke ødelagt noen ting jeg. Og dessutten vet jeg godt hva som kan kjøres på trådstarter sin pc for jeg har nemmelig kjørt både kjørt masse Linux (Med GNOME/KDE) på nesten identisk maskin. Så akkurat hva det berømte -03 betydde nå. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Men du presterer forsatt å skrive det feil.. O som i Optimization ikke 0 Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, det kunne ikke jeg vite. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, det kunne ikke jeg vite. 7353433[/snapback] Sant nok. Det er dessverre slik at noen må være dummere enn gjennomsnittet Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 man gcc... -O3 Optimize yet more. -O3 turns on all optimizations specified by -O2 and also turns on the -finline-functions, -funswitch-loops and -fgcse-after-reload options. => større kode. Men hvilke distroer bruker denne? Trodde -O2 var den vanligste jeg, da O3 også kan gi konflikt med mengde cache inne på CPU, og dermed føre til treigere kode... Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) (For dei som ønsker meir info.: http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc-3.4.1/gc...e-Options.html) Endret 24. november 2006 av huf Lenke til kommentar
glad Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gidder ikke å sittere. Her er det du skrev iallefall: Mr. Elendig skrev: T.d. -O3 på ein maskin med lite minne er kanskje ikkje det smartaste. 7352484[/snapback] OMFG! det er jo bare ett kompilerings flagg, kompiler gjerne i 02 da viss du vil det. LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå