b-real Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 http://home.no.net/enaasen/Pics/Hair/haircut_0001.jpg Hvis dere ser der så har jeg fått noen uthevende "områder" på mitt kamera. Linsa er prøvd renset, men jeg tør ikke åpne kamera. Noen som har råd? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Direkte innfallende lys på linsa til et kamera i den prisklassen, kan årsake mange merkelige fenomener. Hadde selv det kamera i en periode, tok mange gode bilder i gunstig belysning, men motlysbilder var ikke akkurat noen styrke hos minien. Lenke til kommentar
bjoerk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kameraet kan godt åpnes, husk bare at det sitter en liten skrue under "etiketten", deretter åpner du det forsiktig med en liten lommekniv i sprekken på den siden skruen satt. Da får du sikkert renset objektivet fra innersiden?? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Bryter du en forsegling, kan du glemme alt som har med garanti og reklamasjonsrett å gjøre. Har du feil med linsa, så send det tilbake. Jeg hadde feil med to slike kamera, og siste gangen forlangte jeg pengene tilbake. Og det gikk greit hos komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå