jj_ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er det noen som vet når Centrino Pro og DX10 grafikkort slippes for bærbare pc-er? Har sett datoer nærmere sommeren 07 og enkelte spekulasjoner for rundt 30. januar (slik at det sammenfaller med Vista). Jeg skal kjøpe bærbar (sikler på Asus A8js ), men er usikker på om det er noe vits i å vente på disse godsakene som slippes om noen måneder. Innspill mottas med takk! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hva er Centrino Pro? Det var et nytt begrep for meg.. Det eneste jeg har hørt, er at det vil skje mye i første kvartal. Er det noen som vet om det i det hele tatt kommer noen mobil variant av første generasjons DX10-kort? Disse ser ut til å ha et enormt strømforbruk, og dermed være lite egnet for bærbare.. (Dette kan selvsagt være annerledes på G84 etc, men jeg vil tro at de deler mye av arkitekturen, og dermed også bruker ganske mye strøm (?)) Lenke til kommentar
jj_ Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Ja, skulle tro det... Santa Rosa er døpt Centrino Pro såvidt jeg har lest, så bærbare med dette chipsettet og som ellers oppfyller kravene til centrino kommer til å bli solgt under det navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå