Gå til innhold

Rattet er kommet(X360)


pcee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rett rundt hjørnet til Expert i vestfold, noen som ikke har gjort jobben sin på hovedlageret (release er jo i dag :o ).. Den kommer uansett med PGR3 til 1199 i første omgang (hører at det er begrenset opplag med spillet)

 

EDIT: Noen her som kan anbefale noen spill til rattet (som kommer før jul, eller har kommet)? Jeg skal ha rattet, tenkte jeg skulle kjøpe TDU, men det virker ikke her som om det er noe smart :p Jeg har allerede PGR3, og NFSMW, men jeg har på følelsen av at NFS fungerer dårlig med ratt :p

Endret av xelA
Lenke til kommentar
Skuffende å høre hansii. Hva er problemet med bordfestet? Får man ikke skrudd det hardt nok inn, eller er det begrensing med for tynne bord?

 

Og at TDU ikke fungerte bra var ikke overraskende. alt for arcade-ish til å fungere med ratt.

 

YES BURNOUT MED RATT DA BOYS: djeezus.

7350116[/snapback]

Uttrykte meg kanskje litt feil i forrige post, det er ikke selve festet som er dårlig, det fungerer helt fint, men festet mellom bordfestet og rattet er dårlig, rattet sitter veldig løst, men det er ikke merkbart plagsomt under spilling.

Lenke til kommentar
men man kan ikke mappe om knappene så giringen er fortsatt på b og x/y

7350091[/snapback]

:blink: Kan man ikke bruke de greiene bak rattet for å gire i PGR3?

7350183[/snapback]

I PGR3 er giringen mappet på paddlene på rattet og de kjennes forresten veldig bra ut, mye bedre enn de på Driving Force Pro og lingende ratt, med oppdateringen kan man velge et eget oppsett i PGR3 som er beregnet for rattet.

Lenke til kommentar
Det tyder på at det eneste i PGR3-FF utgaven er en liten oppdatering som legger seg på harddisken for å enable FF i spillet.

Dermed vil jeg anta at om en stund kan alle laste ned FF-støtte til PGR3 over Live.

7347796[/snapback]

Helt sikkert. Grunnen til at de bundler med en FF-utgave av PGR3 er vel bare for at folk skal ha et spill som funker med rattet 'out of the box'.

7350114[/snapback]

 

Jepp, og ikke alle har Live-muligheter i hjemmet sitt, og da bør de likevel få spille et spill som viser rattets features fra første dag i Microsoft sine øyne.

Lenke til kommentar

Han fyren tidligere i posten som sa at FF fungerte bra har nok ikke prøvd et ordentlig ratt. Jeg sitter her skuffet, spesielt etter at fattern brente innpakningen - så jeg får nok ikke returnert det.

 

Force Feedbacken driverne som gotham folka har laget var nok noe de brukte et par dager på og slengte sammen i full fart. Skikkelig dårlig. Har noen av dere prøvd gran turismo 4 med det offisielle rattet? DET kaller jeg ordentlig kjøreopplevelse, dette her var bare noe jalla. Når du kjørte fort på gt4 så ristet rattet så kraftig at det var umulig å holde igjen, her rister det ikke i det hele tatt.

 

De få gangene de faktisk rister eller drar rattet til en av sidene så er det svakt, veldig svakt. Null problem å holde igjen.

 

TDU fungerte helt elendig, bare noe tull å bruke det der. Håper på en oppdatering.

Lenke til kommentar
Han fyren tidligere i posten som sa at FF fungerte bra har nok ikke prøvd et ordentlig ratt. Jeg sitter her skuffet, spesielt etter at fattern brente innpakningen - så jeg får nok ikke returnert det.

 

Force Feedbacken driverne som gotham folka har laget var nok noe de brukte et par dager på og slengte sammen i full fart. Skikkelig dårlig. Har noen av dere prøvd gran turismo 4 med det offisielle rattet? DET kaller jeg ordentlig kjøreopplevelse, dette her var bare noe jalla. Når du kjørte fort på gt4 så ristet rattet så kraftig at det var umulig å holde igjen, her rister det ikke i det hele tatt.

 

De få gangene de faktisk rister eller drar rattet til en av sidene så er det svakt, veldig svakt. Null problem å holde igjen.

 

TDU fungerte helt elendig, bare noe tull å bruke det der. Håper på en oppdatering.

7392106[/snapback]

Nå er det vel ikke meningen at rattet skal være sterkt nok til å rive det ut av hendene dine, FF i dette rattet er mye mer "soffistikert" en den i DFP, med DFP røkker jo rattet fram og tilbake og det bråker og piper. Nå har jeg nesten bare spilt Forza med ratet (og der funker jo ikke FF), så jeg skal ikke si noe på hvor bra den er implementert i PGR3

Lenke til kommentar

Kjøpte det på Elkjøp Kongsberg i dag, kostet 1295,- der også inkludert PGR3. Har PGR3 fra før av, så det blir vel å bytte det inn sammen med noe annet ræl i morra på EB games for å få seg en billig utgave av RB6V.

 

Gleder meg til å prøve det, men har ikke så store forventninger siden dette rattet i utgangspunktet vel er myntet på Forza 2. Dessuten tror jeg man skal kunne justere styrken på feedbacken i de forkjellige spillene etterhvert. Man kan da tune rattet til å gjøre Forza 2 opplevelsen litt heftiger f.eks. Håper dette er tilfellet i hvertfall, bare hørt rykter om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...