Gå til innhold

Rattet er kommet(X360)


pcee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis er feelen på det ? Føles det solid? Er det krafti i FF motorane? Kvar kjøpte du det, og kor mykje betalte du ?

7343017[/snapback]

 

Det er skikkelig solide saker. Her har de kun brukt den beste plasten som finnes. I tilleg er selve styreenheten tung og fin slik at ligger godt i fanget eller på bordet. FF er bra, man merker feks godt når man kjører på de hvite/röd stripette kantene På Nürburgring. Blir skikkelig tungt på rattet med en gang du kjører utenfor veien og det vanskelig å holde i mot motorene når man kræsjer. Problemet er at jeg ikke har mye å sammenlikne med...

 

Som sagt synes jeg bilene blir litt vansklige å kontrollere, men det har antalig med det å gjøre at jeg ikke har spilt med ratt før :blush: .

 

Gass og brems har god vandring og det er lett og dosere begge deler.

 

Ellers kan jeg desverrre si lite om sammenlikning, da jeg ikke har spilt bilspill med ratt før.

 

Jeg bor for tida i Tyskland og release her er i dag, men jeg fikk det i går da jeg kjenner en type på EBgames. Her kosta det €129.

 

[edit: glemte prisen]

Endret av pcee
Lenke til kommentar
Bare viss du selger den som er FF enabla:)

7343107[/snapback]

 

Prøvde akkurat den gamle versjonen. Den funka også med FF, så det er ett fett hvilken jeg skal selge :D . Det er ganke kult egentlig. Rattet slår skikkelig tilbake når man kjører utenfor veien. Akkurat som hvis man kjører skikkelig fort på en dårlig grusvei e.l. Ikke det at rattet slår like kraftig som 240en fra dengang, men det er ikke dårlig.

Endret av pcee
Lenke til kommentar
Bare viss du selger den som er FF enabla:)

7343107[/snapback]

 

Prøvde akkurat den gamle versjonen. Den funka også med FF, så det er ett fett hvilken jeg skal selge :D .

7343152[/snapback]

 

Det tyder på at det eneste i PGR3-FF utgaven er en liten oppdatering som legger seg på harddisken for å enable FF i spillet.

Dermed vil jeg anta at om en stund kan alle laste ned FF-støtte til PGR3 over Live.

Lenke til kommentar

Har fått meg rattet jeg og, er ikke kjempefornøyd. Bordfestet er dårlig konstruert og rattet sitter veldig løst i bordfestet. Men Force feedback'en er ganske bra og rattet har jo også vanlig rumble.

 

Det fungerer greit i PGR3. Og i Forza 1 fungerer det faktisk supert, men man kan ikke mappe om knappene så giringen er fortsatt på b og x/y (husket ikke om det er x eller y i farten). Rumble effekten fungerer i Forza, men det er jo ikke FF.

 

Men i TDU fungerte rattet helt forferdelig, bilen reagerer ikke før man har svingt nesten helt om, og rett før man svinger maks begynner bilen brått å svinge. Men det skal visst være mulig å justere dette i TDU.

 

Men jeg kommer nok ikke til å bruke rattet så veldig mye før Forza 2 kommer, men med Forza 2 kommer det til å bli helt supert

Lenke til kommentar
Det tyder på at det eneste i PGR3-FF utgaven er en liten oppdatering som legger seg på harddisken for å enable FF i spillet.

Dermed vil jeg anta at om en stund kan alle laste ned FF-støtte til PGR3 over Live.

7347796[/snapback]

Helt sikkert. Grunnen til at de bundler med en FF-utgave av PGR3 er vel bare for at folk skal ha et spill som funker med rattet 'out of the box'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...