DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Begge to har lyst, tro meg. Har forhørt meg litt om det. De er to venninner. Hvorfor er det så utrolig vanskelig for enkelte brukere å fatte det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fordi det virker snodig å unne to venninner en såpass dyr gave når du selv sier at du ikke har veldig mye penger til overs. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Fordi det virker snodig å unne to venninner en såpass dyr gave når du selv sier at du ikke har veldig mye penger til overs. 7346319[/snapback] Da betyr det at jeg kanskje ikke er så interessert i det selv, bruker heller pengene på dem? Jeg har penger, er bare ikke spa-tur på meg selv jeg vil bruke det på. Du får tro hva du vil... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mistenker ikke jentene noe, da? Enhver noenlunde oppgående jente ville reagerte på at en to år yngre kompis spanderte spatur på henne og en venninne, vil jeg tro. Kanskje dere er så gode venner, og da er det jo fint, men det kan bli ubehagelig hvis du gir en så stor gave og de føler seg forpliktet til å gi noe stort tilbake. Det er ingenting kjipere enn når noen andre har kjøpt noe veldig fint til deg, og du ikke har lagt like mye arbeid i gaven tilbake. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har spøkt med dem med at jeg skal ta dem med på spa en dag Så de blir nok ikke såå overasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå