Simon Aldra Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Mener å ha lest det i en preomtale på en side jeg er redd jeg bryter reglene ved å linke til. Leste det bare halvhjertet og så vel noe som lignet på det, så tar sikkert bare feil. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bump Og nei, det er ikke FG som har stått for stuntet, det er VW selv. 7385931[/snapback] Helt sikker? Har nettopp sett siste episode av Fifth Gear, der Tom Ford tauer et 747 med en Touareg. Studert bildene fra nyheten, og episoden, er samme bil, samme sted og samme fly. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 BumpOg nei, det er ikke FG som har stått for stuntet, det er VW selv. 7385931[/snapback] Helt sikker? Har nettopp sett siste episode av Fifth Gear, der Tom Ford tauer et 747 med en Touareg. Studert bildene fra nyheten, og episoden, er samme bil, samme sted og samme fly. 7429292[/snapback] I følge VW selv er det de som tok kontakt med FG for å få "publisert" det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kanskje matnyttig å si at Fifth Gear var involvert, da. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Ved å sammenligne bildene fra vg og opptaket fra FG, virker det for meg som det er to forskjellige opptak. VW har sikkert selv prøvd ut stuntet med egne folk for så å ha sluppet til Tom Ford etterpå. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ææsj for en daff bil.. http://www.dinside.no/motor/momentfjellet:.../art317986.html Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Da bøyer jeg meg i støvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå