BushMaster Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hei. har en 2003 std server som er installert som jeg har tatt over drift på da han som hadde den ble syk. men nå har vi ikke admin passord til serveren noen som veit om noen tools som kan hjelpe meg og forandre eller skaffe admin passord? MVH BushMaster Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du kan vel ringe han? Han er vel ikke sååå syk? Han må jo ha lagt igjen passordet når dere skulle drifte serveren .. Adminpassord er jo alfa/omega når man skal drifte en server Lenke til kommentar
BushMaster Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Du kan vel ringe han? Han er vel ikke sååå syk? Han må jo ha lagt igjen passordet når dere skulle drifte serveren .. Adminpassord er jo alfa/omega når man skal drifte en server 7342814[/snapback] hjerneslag han husker ingen ting. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg må si jeg ble skeptisk nå. Men, kunne du ikke be om hjelp på det "opprimale" supportforum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå