Gå til innhold

LCD vs CRT

Ronin

Anbefalte innlegg

Noen som størrelsesforholdet på en 17" LCD og en 19" CRT? Kanskje litt vanskelig å fortå hva jeg prater om. Jeg har en 19" CRT nå og har tenkt å kjøpe meg LCD så da lurer jeg på om det holder med 17" eller om jeg bør kjøpe 19". Blir det uvant å gå ned til en 17" LCD? Kronglete formulert her gitt :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-15 10:19, skrev Anborn:

Kjøpte 17" i sommer. Det var noen måneder for tidlig. Hadde kjøpte en annen mye fetere skjerm i dag. Samsungen er jo rett og slett sexy.

Anborn

Er du førnøyd med denne? Hvilken skjerm hadde du før? Hvordan er LCD i spill?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 09:51, skrev Ronin:

Høres supert ut. Den Samsung'en jeg har tenkt å kjøpe fikk bra på test på Tv2 Hjelper Deg igår, under 6000 kr, ikke så halvgalt det. Blir en fin julepresang til meg selv :smile: Takk for hurtig svar.

Hvor finner du den til under 6000?

Lenke til kommentar

For dere mindre rike, kan Samsung 152S være et godt kjøp. Det er en 15" med samme stilige utseendet og ekstremt god ergonomi.

Når den bare koster 400 kroner mer enn middels 15" så gjør dere selv en tjeneste og køp 152S eller bedre i Samsung linjen om dere skal ha LCD-skjerm idag.

Lenke til kommentar

Quote:

Er du førnøyd med denne? Hvilken skjerm hadde du før? Hvordan er LCD i spill?

Hvis du driver med litt seriøs gaming, så tror jeg nok du kan få noen uheldige episoder med en LCD-skjerm. Men hvis du bare spiller for moro skyld, og ikke får psykiske "klikk" ved en 'miss/kræsj' etc mens du spiller, så er vel teknologien i LCD blitt bra nok til spilling også.

Tror nå jeg :)

[ Denne Melding var redigert av: sirfresh på 2002-11-15 14:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 13:21, skrev Caveman:

Quote:

Den 2002-11-15 09:51, skrev Ronin:

Høres supert ut. Den Samsung'en jeg har tenkt å kjøpe fikk bra på test på Tv2 Hjelper Deg igår, under 6000 kr, ikke så halvgalt det. Blir en fin julepresang til meg selv :smile: Takk for hurtig svar.

Hvor finner du den til under 6000?

Den koster også under 6000 hos Norek.no Jeg er in seriøs gamer, sitter å spiller en del men jeg tror jeg overlever at den ikke er fullt så god i spill som en CRT. Bare den ikke "ghoster" noe inni helve... så er det iorden.

Lenke til kommentar

hei !

Jeg sitter nå ved min splinter nye samsung 172b og er veldig fornøyd, den funker supert.

Hadde en sonyg400 19 og har like stort bilde med denne 17 tommeren nå.

Den går greit i wolfstein, allied assault osv. også.

Øyene mine slapper av nå, krystallklare bilder og såååå god plass på skrivebordet hehe :grin:

It-butikken selger disse ca 900kr billigere en i norge og fikk den i løpet av 2 dager !

5600ink frakt.

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-11-16 10:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...