EssspeN Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 More PS3 exclusives head to 360 Koei makes Fatal Inertia and Bladestorm multiplatform, announcing both will come to Microsoft's next-gen console --- Then came an article earlier this week, by Newsweek correspondent N'Gai Croal, in which he stated that both Assassin's Creed and Grand Theft Auto IV were originally intended to be exclusive for Sony's next-gen console, but Kaz Hirai's "slowness" in finalising the deals meant that the developers decided to port to Microsoft as well. -- GTA på 360 også da Ser ut som en del utviklere kanskje er stressa ang sony sine få konsoller på markedet? Kilde: http://www.gamespot.com/news/6162235.html?...estnews;title;0 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 GTA på 360 er vel strengt tatt ikkje nyhende. Men fatal inertia og bladestorm var nytt for meg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 for meg er det det samme, har 360, og skal kjøpe ps3 viss sony får skikk på den, fiksa alle software feila, og klare og lansere eit motorstorm med litt fartsfølelse.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skal bli artig å se ein port fra PS3 over til 360 no då, om den ender opp slik vi har sett 360 portene til PS3 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 det som er kult med GTA IV på 360 er at MS har sikret seg 2 "episoder" som kun er å få på Xbox 360 via Marketplace De skal visstnok komme bare et par måneder GTA IV's release dato. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 MEn så har Sony også egne "episoder" så er ikke så mye bedre skal du se Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 MEn så har Sony også egne "episoder" så er ikke så mye bedre skal du se 7343262[/snapback] Javel? Hvor har du det fra? Link til kilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768 7343304[/snapback] Der! Takk Quotor Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok. Da vet jeg det og Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Men kildene mine seier at episodane på XBOX 360 blir betre enn dei som kjem på PS3. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Men kildene mine seier at episodane på XBOX 360 blir betre enn dei som kjem på PS3. 7343453[/snapback] Vet du hva... De kildene dine kan du stappe opp der sola skinner når du plukker blåbær. Selv om jeg er en xbox bruker selv, og kanskje kan regnes som fanboy, er innleggene dine noe av det verste jeg ser. Makan til feilopplysninger, og dumme kommentarer og "fakta" uten noen form for link, eller referanse til personer som har sagt tingene skal man se lenge etter. Greit nok at du er en fanboy, men disse utsagnene dine begynner bare å bli skikkelig idiotiske. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) hahaha... Eg glemte visstnok [sarkasme] taggen. The Scorp, rolig brille. Du har tydeligvis ikkje gjort noko stort arbeid i prosessen der du fant ut eg var xbox fanboy. Eg skal nemlig ha PS3 sjølv Job well done.. Regner med du føler deg dum nå, det hadde eg gjort Hvis du kikkar på innlegga mine, bakkar eg dei i 99% av tilfella opp med linkar, eller sitat. Ellers spekulerar eg, som mange andre. Har vanskeleg for å forstå kva som er så idiotisk med det. Òg: Makan til feilopplysninger, og dumme kommentarer og "fakta" uten noen form for link, eller referanse til personer som har sagt tingene skal man se lenge etter.Denne synes eg var urettferdig. Vil gjerne ha nokon eksempel på denne. Endret 23. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nokon som ikkje såg mitt tydelige forsøk på å plukke litt på PS3 gutta her, og følte dei måtte rista litt vètt i meg. OT: Mala, frå odda seier du? Kjenne du Eirik Espe, og Erik Mikkelsen? hehe Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hahaha...Eg glemte visstnok [sarkasme] taggen. The Scorp, rolig brille. Du har tydeligvis ikkje gjort noko stort arbeid i prosessen der du fant ut eg var xbox fanboy. Eg skal nemlig ha PS3 sjølv Job well done.. Regner med du føler deg dum nå, det hadde eg gjort Hvis du kikkar på innlegga mine, bakkar eg dei i 99% av tilfella opp med linkar, eller sitat. Ellers spekulerar eg, som mange andre. Har vanskeleg for å forstå kva som er så idiotisk med det. 7343595[/snapback] Hvordan folk skal oppfatte sarkasme på ett platt innlegg, uten noen form for smileys eller lignende går meg hus forbi. Men påstanden min står fortsatt, og jeg kan jo nevne det forrige innlegget ditt som jeg la merke til hvor du påstod at Xbox sine prossessorer var mye bedre enn Cell prosessoren til Ps3, og at dette...ifølge deg var "common knowledge". Jeg vil tro at de fleste faktisk tror det motsatte av nettopp dette. Og nei, føler meg overhodet ikke dum. Jeg har fått ut noe som irriterte meg, og du prøver å komme tilbake med en unnskyldning om sarkasme. Nei, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) "Common knowledge" var det strengt tatt ikkje eg som sa. Eg hugsar ikkje kven det var, men hvis du går inn på min profil her, får du ei oversikt over -alle- innlegga mine. Eg har sagt at Xenos er ein betre CPU på nokre områder, det backa eg opp med ein artikkel frå diverse andre nettstader. Så argumentet ditt faller litt dødt der. Edit: hvis du vil diskutere dette vidare, ta gjerne å send meg ein PM. Evt, ta eit sitat ifrå ein post der eg har komt med noko så idiotisk, og så feil, og uten noko som helst form for kjelde - at det er verdt å nemne. Endret 23. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 "Common knowledge" var det strengt tatt ikkje eg som sa. Eg hugsar ikkje kven det var, men hvis du går inn på min profil her, får du ei oversikt over -alle- innlegga mine.Eg har sagt at Xenos er ein betre CPU på nokre områder, det backa eg opp med ein artikkel frå diverse andre nettstader. Så argumentet ditt faller litt dødt der. Edit: hvis du vil diskutere dette vidare, ta gjerne å send meg ein PM. Evt, ta eit sitat ifrå ein post der eg har komt med noko så idiotisk, og så feil, og uten noko som helst form for kjelde - at det er verdt å nemne. 7343655[/snapback] Jeg er mann nok til å stå for det jeg mener, og her ser det faktisk ut som jeg har tabbet meg ut. Jeg var 90% sikker på at det var du som kom med utsagnet om at 360 hadde bedre prosessorkraft enn ps3en, og at dette var common knowledge, men innrømmer nå at dette var en annen person, som kommer til å få en PM istedet. Selv om jeg synes at poster som postes med en sarkastisk undertone, gjerne kan merkes med en eller annen form for smiley for å faktisk gi ett hint om man er sarkastisk. Flate linjer uten noe som helst tegn på det, er ikke akkurat lett å se. Så, jeg beklager så meget. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 God sarkasme er ikke åpenbar. Flere interessante titler til Xbox er alltid fint, så jeg drister meg til å håpe at flere utviklere går i samme retning. Ikke fordi jeg ikke unner PS3 eksklusive spill, men fordi jeg er egoistisk og vil ha de spillene jeg synes er interessante på en konsoll jeg er i besittelse av. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gledeleg nyhende for mange dette. Fint at folk kan få spela sine på den plattformen dei har, og ikkje 'må' kjøpe ein annan konsoll for å spele spela dei ønskjer. Så, jeg beklager så meget. 7343854[/snapback] Då reknar eg med at den saka er ute av verda. Vidare diskusjon kan dykk evt. ta over PM. Ymse urelevante innlegg er fjerna. Vennligst hald dykk til emnet frå no av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå