Gå til innhold

Spørsmål til Xbox 360

Koldtbord232

Anbefalte innlegg

hei,

lurer på om jeg skal kjøpe xbox360, men har noen spørsmål angående den som jeg håpte dere kunne hjelpe meg med.

Hvordan fungerer dette med xbox live? går det ikke an å bare spille vanlig uten å koble den opp mot internett, eller må/bør du ha en eller annen form for internettilkobling?

Er det mulig å bruke gamle xbox kontroller på denne maskinen? Og omvendt, passer de nye kontrollene til den gamle? Hva me link-play med gamle maskiner og denne, går det?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei,

lurer på om jeg skal kjøpe xbox360, men har noen spørsmål angående den som jeg håpte dere kunne hjelpe meg med.

Foreløpig ett godt valg!

Hvordan fungerer dette med xbox live? går det ikke an å bare spille vanlig uten å koble den opp mot internett, eller må/bør du ha en eller annen form for internettilkobling?

Neida, du trenger ikke internett oppkobling eller Live for å få lov til å spille.

Er det mulig å bruke gamle xbox kontroller på denne maskinen? Og omvendt, passer de nye kontrollene til den gamle? Hva me link-play med gamle maskiner og denne, går det?

Håper på svar  :)

7342760[/snapback]

Nei, du kan ikke det. Ihvertfall ikke uten en omformer. 360en bruker USB, eventuelt Infrarød til kontrollerene sine. Dette med link-play mellom gamle og ny maskiner er jeg ikke sikker på. Kanskje noen andre kan svare?

Lenke til kommentar
Nei, du kan ikke det. Ihvertfall ikke uten en omformer. 360en bruker USB, eventuelt Infrarød til kontrollerene sine. Dette med link-play mellom gamle og ny maskiner er jeg ikke sikker på. Kanskje noen andre kan svare?

7342819[/snapback]

Det går fint å spille systemlink med gammel og ny, må bare ha det samme spille på begge (må være et spill som kan spilles på 360: link).

(Forresten så brukes ikke infrarød til kontrollerne til 360, men en trådløs teknologi i 2.4GHz-båndet) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...