DaXoN Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvordan har dere alle det? jeg kjeder meg noe sykt, Hvorfor lurer du kanskje på? Fordi jeg sitter på jobben min forbanna tlf selger jobb og det er ikke så gøy og vis det ikke var nok så kom jeg 3timer får sent til jobben fordi jeg forsov meg og ikke bare det men fikk kjeft av "sjefen" siden jeg kom får sent uten og si ifra. Men hvordan skal man kunne si ifra når man ikke har penger på mobilen. så nå sitter jeg her og venter på at kl skal bli 16:00 eller kanskje 17:00 så hjem og spise og spille kanskje.. vi får se hva dagen blir ut av da. Hvordan har dere hatt det da? noe spesielt som har skjed? noe positivt eller negativt? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg dro på skolen i dag kun for å finne ut at jeg hadde fri, og nå sitter jeg her hjemme og fryser som faen. Ja, det var min dag. Tror kanskje den tittelen din på tråden var i dårligste laget. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror kanskje hele tråden var så dårlig at vi like greit stenger med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg