Snapple Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei det gamle hovedkortet mitt tok kvelden for noen uker siden og jeg kjøpte nytt hk og cpu, men i går kveld sluttet dvd-rw'en å fungere nå er jo ikke dette den dyreste komponenten i pcen, men alikevel irriterende fordi jeg lurer på om det er noe galt med drivere eller software, jeg kan bare ikke finne ut hvilken driver eller software det er noe galt med. tenkte på å reinstallere windows men... kom på at det ikke blir veldig lettt uten dvd rom noen som har vert borti noe lingende før dvd rommet er heller ikke veldig gammelt... Endret 23. november 2006 av Snapple Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Alltid reinstallere når du har nytt HK. Ellers blir det bare krøll med drivere. Lenke til kommentar
Snapple Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 jepps gjorde det, men installasjonen manglet faktisk drivere til det meste av chipsettet som er nvidia, så fullt mulig det er noe krøll der... da er spørsmålet, hvordan installerer jeg windows på nytt uten cd/dvd rom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du kan installere fra nettverk eller fra harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå