DE1 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Heisann! Jeg leser masse kåserier nå for å få inspirasjon til heldagstentamen i morgen (Norsk) der temaet er "Rettferdighet". Men trenger kåserier fra alle temaer for å fylle ut hull jeg har i kåseri-sjangeren. Noen som har et godt kåseri? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Den om loffestoffet. Husker ikke hva den heter desverre Jan Erik Vold er ihvertfall forfatteren. Endret 23. november 2006 av BeFs Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Tror du at du kan prøve å få tak i det slik at jeg får lest det i kveld? Har søkt på Google men finner det ikke. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 "Tale for loffen" heter det. Ligger her; http://hercules.tk2.no/moller/vgs/2_norsk/..._for_loffen.pdf Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Det var et kort kåseri gitt Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er vel kansje heller et dikt ... Men kan gå under veldig kort kåseri Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hva med å høre litt på Odd Børretzen og Lars Martin Myre. Mye bra tekster der (Noen ganger er det ålreit, Måker osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå