hemo Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Finnes det feil i BCC ved sending av epost? Er epostadresser som settes i BCC-feltet faktisk usynelege, og kjem meldingar som adresseres med BCC alltid fram? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 09:22, skrev hemo:Finnes det feil i BCC ved sending av epost? Er epostadresser som settes i BCC-feltet faktisk usynelege, og kjem meldingar som adresseres med BCC alltid fram? Ja, det fungerer da, er det noe spesielt du har opplevd? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Nei, eg har ikkje gått problemet veldig nøye i sømmane... Men eg fekk spørsmålet frå ein kollega. Han meinte at MS hadde laga BCC-funksjonen i Epost, og at den heilt sikkert ikkje kunne stolast på... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 10:51, skrev hemo:Nei, eg har ikkje gått problemet veldig nøye i sømmane... Men eg fekk spørsmålet frå ein kollega. Han meinte at MS hadde laga BCC-funksjonen i Epost, og at den heilt sikkert ikkje kunne stolast på... Tja, hvem som har laget det vet jeg ikke men det er svjv en av standarfunksjonene som finnes i alle e-postprogrammer så jeg tror du kan avskrive din kollegas ytringer på bullshitkontoen. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not out to get you... Fox Mulder - X-files Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 OK, så ingen har hørt om at BCC lekker eller har feil som gjør at mottakere kan lese adressene som stod i BCC-feltet? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 10:51, skrev hemo:Han meinte at MS hadde laga BCC-funksjonen i Epost, og at den heilt sikkert ikkje kunne stolast på... MS har laget alle funksjonene i Windows og tilhørende programvare, og ingen av disse kan stoles på! :smile: Bcc-funksjonen er så vidt jeg vet definert i en eller annen RFC standard. Skjer det noe galt må i så fall skyldes feil i en spesifikk e-post-server eller -klient. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå