Gå til innhold

Priskrig mellom Nutel og OneCall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er nok litt "lost" ja... :p

 

Eller.. Man kan si at et simkort er låst til et nummer, men det er fortsatt mulig å lage flere simkort som er knyttet opp til det samme nummeret!

 

Du får nytt simkort fra den nye operatøren din (One Call), men beholder samme nummer. Det er det som er nummerportering :)

 

Lykke til med ny operatør og ikke minst ny mobil :cool:

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange kunder One Call har fått til nå jeg.  :hmm:

De må jo trekke enormt med de prisene.

8032386[/snapback]

 

Det gjør de helt sikkert :cool: Det var i allefall pga prisene jeg bytta fra Chess til dem, og jeg har virkelig redusert regningene. Hurra. Det eneste jeg synes er litt tungvint, er at "mine sider" er snaue. Det er veldig kjekt å kunne følge med på foreløpig forbruk og sånn. Hos OC får du riktignok frem en foreløpig spesifisert faktura, men uten noen totalsum. Og jeg gidder ikke sitte å regne ut selv :whistle: Jeg var veldig fornøyd med Chess sine "mine sider", så håper One Call får utvikla deres snart. De holder visst på, så... :ermm:

Lenke til kommentar
Nå bytter Nutel nett til Telenor sitt mobilnett (De kjøper tjenester gjennom Ventelo) fra 1. mars.

 

Nutel har gjort et kjempesteg i riktig retning!

8031480[/snapback]

 

Da må vel alle Nutel sine kunder bytte SIM kort da ;)

8107499[/snapback]

Gikk du på Sherlock Holmes-skolen for å finne ut av den der :tease:

Lenke til kommentar
Nå bytter Nutel nett til Telenor sitt mobilnett (De kjøper tjenester gjennom Ventelo) fra 1. mars.

 

Nutel har gjort et kjempesteg i riktig retning!

8031480[/snapback]

 

Fikk aktivert mitt Nutel KillBill abb. i går og ble aktivert på Telenor Mobil sitt nett. Kan med andre ord bekrefte at dette stemmer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...