pOOf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har hatt One Call. Tror du bli fornøyd, men håper ikke de brenner seg på prisene. Lenke til kommentar
Real_McCoy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vurderer nå enten Nutels Killbill eller Onecall faktura. Har per idag ett Tele2 Pluss som jeg skal si opp så fort bindingen går ut (4.januar). Det jeg lurer på, er hvilke nett disse 2 kjører på? Telenors eller Netcoms nett? Anybody knows? Tror for min egen del at Killbill virker mest interessant, men er ikke 100% bestemt enda... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Begge bruker NetCom sitt nett. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Begge bruker NetCom sitt nett. 7533150[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har nå skiftet til One Call Faktura Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vurderer onecall jeg og. Er det noen som har erfaringer med nutel? De har jo mer ringetid... Frister de og. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vurderer onecall jeg og. Er det noen som har erfaringer med nutel? De har jo mer ringetid... Frister de og. 7534190[/snapback] Tror Onecall har sterke grundere i bakgrunnen, de drives jo av Hafslund Venture! Tror ikke de kommer til å gå konkurs i den nærmeste fremtiden! Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjipt, stilte spørsmål til onecall om du kunne sjekke ringesaldo på nettet og det gjekk ikke, en må ringe kundeservice Har og sendt mail til nutel, ser ut som du må ringe kundeservice der og. Lukter lang ventetid på telefon hos selskapene når alle skal sjekke ringetida Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjipt, stilte spørsmål til onecall om du kunne sjekke ringesaldo på nettet og det gjekk ikke, en må ringe kundeservice Har og sendt mail til nutel, ser ut som du må ringe kundeservice der og. Lukter lang ventetid på telefon hos selskapene når alle skal sjekke ringetida 7535126[/snapback] Dette er jo høyst vanlig. Det nærmeste du kommer sjekk på faktura-abonnement er jo "mine sider" hos f.eks netcom og telenor som oppdateres med en viss forsinkelse. Du kan evt bruke netcom hint, ellers så er du forvist til kontantkort om oversikt over forbruk i nåtid er viktig å sjekke. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjipt, stilte spørsmål til onecall om du kunne sjekke ringesaldo på nettet og det gjekk ikke, en må ringe kundeservice Har og sendt mail til nutel, ser ut som du må ringe kundeservice der og. Lukter lang ventetid på telefon hos selskapene når alle skal sjekke ringetida 7535126[/snapback] nutel har ihvertfall gratis kundeservice, jeg tror jeg velger Nutel i morgen. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke OneCall gratis kundeservice? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 gratis kundeservice?? Mener du at det er gratis og ringe de da? Det er vel ingen som tar seg direkte betalt for kundeservice? (selvfølgelig tar de betalt for å ringe alle de teite 8xx xx xxx og 0xxxx nummerene, gis oss vanlige fastnummer!!) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nutel tar jo 0,- i minuttet selv om de har et 5-sifret nummer Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tror det blir et Onecall Faktura abbo. på meg i nærmeste fremtid Noen som har noen GODE argumenter hvorfor jeg ikke skal velge det? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Noen som har noen GODE argumenter hvorfor jeg ikke skal velge det? 7558593[/snapback] Nope Bare til å prøve. Ingen inmeldingsavgift og ingen bindingstid, så du har ikke så mye og tape. Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Folk som allerede har onecall faktura fra før av får ikke de oppgradert prisene ? får forsatt bare 40ringeminutter/sms ifølge fakturan :/ Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Folk som allerede har onecall faktura fra før av får ikke de oppgradert prisene ? får forsatt bare 40ringeminutter/sms ifølge fakturan :/ 7572101[/snapback] Seriøst? Det kan jo hende du får det på neste faktura da? Lenke til kommentar
Zerotaxi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Folk som allerede har onecall faktura fra før av får ikke de oppgradert prisene ? får forsatt bare 40ringeminutter/sms ifølge fakturan :/ 7572101[/snapback] Er selv Onecall kunde, og de har ikke oppgradert prisene. Venter paa kommende faktura (desember). Da skal det vaere oppdatert. Hvis ikke, saa ringer jeg kunderservice.. Men jeg er super glad for de nye prisene etc... Haaper det blir slik for en stund. Hadde vaert greit om de hadde oppdatert "min side". Man faar ikke den totale mobil forbruk. Man er liksom nodt aa ringe kunderservice. Endret 26. desember 2006 av Zerotaxi Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Litt gammel tråd, men siden jeg vurderer en av disse så spør jeg likevel. Dere som har OneCall har vel fått oppgradert prisene nå? Evt. har dere noe å utsette på OneCall eller Nutel når det gjelder fakturering el.likn.? Lenke til kommentar
Benji_9 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei Jag förstår inte varför folk säger att OneCall är billigare än Nutel och även telepriser.no ? Man får ju fler 25 min mer och 15 fler sms med Nutel(39kr) för bara 4 kr mer än OneCall(35kr). Sen är ju Nutel billigare efter dessa "gratis" minuter och SMS - Nutel 0,39kr sms 0,79 kr minut. Onecall 0,42 kr sms 0,80 kr minut. Har jag missat något? Sen borde nog inte Nutel heller gå i konkurs om dem gör det så är det väl bara att byta, man kan väl ta med sig numret fortfarande eller? MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå