Gå til innhold

garanti

Åsmund

Anbefalte innlegg

var usikker på om jeg skulle legge denne i webshop eller her men jeg la den nå her da.

Jeg har to pc-er. en 1,13 ghz og en 1,47. begge virka intill i går. jeg kjøpte en ny kjøleribbe, alpha pal 8045 + 12db vifte monterte den på 1,47 ghz som er på et msi k3 deluxe hk. pc-en starta, vifta lagde en ulyd og pc-en slo seg av etter 3-4 sekunder. jeg bytta til den gamle prosessoren og den gamle vifta. pc-en starta opp, søkte etter raid men den slo seg av ettervert den og. prosessoren lukta brent etterpå. prøvde den i det gamle hovedekortet men nå var denne prosessoren ødelagt. prøvde den nye prosessoren i pc-en til en kammerat og den virka.

jeg får vel nytt hovedkort men hva med ny 1,13 prosessor? det er ikke garanti på den men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-15 10:29, skrev ufo:

Garantien dekker vel ikke følgefeil

Forbrukerkjøpsloven:

§ 33. Erstatning

Forbrukeren kan kreve erstatning for tap han eller hun lider som følge av at tingen har en mangel. (...)

§ 34. Produktskader

Selgerens erstatningsansvar for tap som følge av en mangel omfatter, foruten skade på salgstingen selv, også skade på gjenstander som salgstingen brukes til fremstilling av, eller som har nær og direkte sammenheng med salgstingens forutsatte bruk. (...)

LeD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...