rew123 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eg vurderer å kjøpa meg digitalkamera, og kom over dette tilbudet fra Elkop. Der sel dei Canon Ixus 60 til 1795. Er dette det beste tilbudet på markedet akkuratt no? Har ingen erfaring med digitalkamerarer. overhodet. Trur dykk dette er eit lurt val då? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tja, JapanPhoto, Foto & Video nett og Siba har alle sammen dette kameraet til under to ekornskinn. Jeg er pga egne erfaringer skeptisk nok til Elkjip at jeg ville foretrukket å betale de ekstra 200,- for å få det et annet sted. Canon Ixus 60 Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Og så får du jo 50 gratis fremkallinger på kjøpet hos Japan Photo Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Takk for opplysningen. Ser Japan Foto har Nikon Coolpix P4 til samme pris. Er dette et bedre kamera? Lenke til kommentar
NYEPET Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dersom du bor i en by med Elkjøp, men ikke har de andre butikkene i byen, ja da syns jeg Elkjøp er butikken å handle i. Det er vel bare garantireparasjoner som uansett er aktuelt med et så rimelig kamera. Brukerveiledningen er sikkert bedre på Japan Photo og Foto Video, men så er ikke de så veldig utbredt da. Har selv nettopp kjøpt dette kameraet på Elkjøp, fordi det skal være julegave til noen som bor i en by nordpå, hvor de har en Elkjøpbutikk på stedet. Og Canon Ixus 60 til 1795 regner jeg som et særdeles godt kjøp. Mangler vel noen få nyvinninger, men prisen er til gjengjeld halvert. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Nikon Coolpix P4 til samme pris. 7342677[/snapback] Hvis du vil se litt selv, kan du sammenligne fotoer fra de to kameraene selv her Endret 23. november 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nikon Coolpix P4 har noe bedre optikk enn det Canon Ixus 60 har, da det ikke er laget for å være minst mulig, men for å være et kamera med godt kompromiss mtp. størrelse og bildekvalitet. Bildene fra P4 er noe skarpere og renere, og hvis størrelsen ikke plager deg, så er nok det kameraet du burde velge. Det har i tillegg optisk bildestabilisator (og bittelitt mer optisk zoom). Ixus har fordelen med optisk søker. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Personlig ville jeg valgt Nikon P4 fremfor Ixus 60. P4 har som Afseth sier bedre optikk og optisk bildestabilisator. I tillegg kan du bla endre blender og noen andre fine muligheter. Den er litt større, men du får i alt i alt et bedre kamera. <---- Borat Endret 23. november 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Og så får du jo 50 gratis fremkallinger på kjøpet hos Japan Photo 7342565[/snapback] Til 0,79 pr stk omtrent = 40 kroner - fett? Not. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har gått til innkjøp av tre Ixus 60 til barnehagen hvor jeg jobber. Men vi har ikke testet de enda, ettersom de skal på adventskalenderen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har gått til innkjøp av tre Ixus 60 til barnehagen hvor jeg jobber. Men vi har ikke testet de enda, ettersom de skal på adventskalenderen 7346921[/snapback] Det var da fine adventskalender gaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå