Knutgrus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Aner ikke hvor jeg skulle poste slikt spørsmål, så jeg prøver her. Oslo-Trondheim Tur-retur. Billigere å ta bil fremfor å fly på bestilling... Men det tar kanskje 2-3 timer lengre (med reise til flyplass, vent på flyplass ++) Bare lurte lissom. Tog er uaktuelt. Da skal jeg ha betalt for å sitte på. Edit: Glemmte helt spørsmålet: Hvor mye går de hoppe-på billetene for? Så å si uten bagasje... Endret 23. november 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kostet ikke mer enn 3-400kr med Norwegian når jeg sjekket, tror hoppepåtur ikke ville vært særlig billigere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du har også nattbussen, men den anbefales *ikke*. Man får ikke sove der! Skal du ha billigbilletter mot helgene er det vanskleig å få tak i noen... Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Man får ikke sove der! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Man får ikke sove der! Hvorfor ikke? 7347043[/snapback] På grunn av høfflighetsgrunnede årsaker er det blitt ansatt folk som konstant skal prikke i deg hver gang du sovner for å spørre om du sover godt. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Blir nok bil'n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå