Gå til innhold

Hvilken multifunksjonskriver - maks 2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storebroren, Canon MP810 er også en svært god skriver som forresten fikk best i test for en tid tilbake...

Koster imidlertid 2300,- ( prisguide.no )

Selv har jeg en HP Photosmart 3210 som er en meget god multifunksjonsskriver!

Den er rimelig og rask og har masse ekstra funksjoner som blandt annet nettverkstilslutning ( RJ45 ) og støtte for bluetooth. Merket meg at lokket er veldig solid i motsetning til flere av konkurrentene. Skanneren er upåklagelig god og det finnes tekst-konverteringsprogram i softwaren som lar deg endre på tekst etter den er scannet inn. Litt kronglete installasjon (mulig det er flaskehalser på nettverket mitt) men etter dette fungerer skriveren sømløst med resten av nettverket, scanning til ulike maskiner og utskrifter fungerer supert! Dessuten er den svært sparsommelig i drift. Anbefales!

Billigste jeg fant på nettet var 1695,- ( Siba ) ellers er den på nettbutikkene fra 2150 ->

-star-

*Edit: Glemte og nevne at PSC'n også har kortleser

Endret av Star
Lenke til kommentar

Har alltid vært Canon-fan når det kommer til forografi og printere og kan trygt anbefale MP600. Kontra HP, kan denne skrive på CD-plater.

Dog det som er kult med HPen, er at den "resirkulerer" blekket. Aner ikke hvordan det fungerer i praksis men skal visstnok spare deg for en del blekk :ermm:

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Min skriver utfører en hel del "enhetsvedlikehold" som starter rett etter at enheten er slått på. I følge HP er dette selvtest og rens der blekk brukt under test er tappet tilbake på patronene etter fullført test.

Det gikk med en del tid til hoderensing og kalibrering på min gamle HP men her har jeg ikke gjort noe siden skriveren ble kjøpt, og resultatet er likevel upåklagelig hver gang :)

edit*: link til web-interface'n til skriveren.. 10% av blekket er brukt og jeg har i følge skriveren skrevet ut 273 sider..

Endret av Star
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9812398713
Men vil ikke rensing av blekk føre til dårligere kvalitet på blekket og fargene, siden Hp printeren har flere blekkpatroner.

Når den blander sammen alt blekket ved utskrift og så tar det tilbake til blekkpatronene etter at de har vært blandet.

7483278[/snapback]

Det er en selvfølge at returblekket er det blekket som ikke har berørt papir.

Ellers er det som du sier umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...