Bertelsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Men det er fortsatt morsomt å høre sånn ca. hva det kostet- uten å gjøre et stort poeng ut av det. Hvis man har gitar som hobby bruker man en del penger, samme som de med andre interesser. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 BTW: Jeg har bestilt knapper i gull og perlemor også. Omtrent som disse: http://site.guitarfetish.com/Knob_G_P_a.jpg Så får jeg se hva jeg liker best. Det kan bli litt for glorete... Geir I say no. Nok får være nok. Klassisk design er noko ein ikkje skal tukle for mykje med, Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du dette fretboard'et ditt er det enda et maple stykke som er limt på halsen, eller er det en annen tresort? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Gripebrettet er flammelønn det også ja, akkurat som resten av halsen og kroppen. Det ligger et tynt stykke svartfarget tre mellom hals og gripebrett som skaper stripen langs halsen, ellers er alt flammelønn. Geir Endret 14. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Okey.. ! .. Men hvorfor gjorde du dette? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Gjorde hva? Geir Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) La det svarte trestykket imellom.. Er det pga lyden blir bedre på noen måte, utseende eller bare for å ha noen ingen andre har? Endret 14. desember 2007 av JorgenSeverin Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Bare for utseendets skyld. Og det er nok flere enn meg som har det ja, i hvert fall av Henkis kunder. Geir Endret 14. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) I see.. Det var i alle fall monsterstilig! Grattis Geir! Endret 14. desember 2007 av JorgenSeverin Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det skal du ha, kjempefin gitar Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer med en nydelig gitar! Og er et års tid normalt for å bli ferdig med en gitar av denne typen, eller har det vært spesielt travelt for Henki? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Den skulle vært ferdig i april. Det skyldes bare at Henki har hatt det så travelt ja, og jeg er en tålmodig fyr og ville heller at resultatet skulle bli perfekt enn fort ferdig. Geir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ser i alle fall ut som den har vært verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Feit, feite, feitesen gitar. Det eneste jeg kunne tenkt meg annerledes er et trelags (hv/s/hv) plekterbrett. (noe måtte det jo være). Spent på å høre erfaringer rundt pu-oppsettet ditt! Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvordan er lyden? Kunne du lagt ut noen lydklipp eller liknende? Eller kanskje en liten video? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Så avansert at jeg kan lage video er jeg desverre ikke. Men om gudene og transportfirmaene står meg bi så kommer iMac'en til studioet mitt snart, så da skal vi se om vi kan lage noen opptak etterhvert. (Når jeg bare får lært meg hvordan man gjør det. Skal kjøre Logic, og det krever vel litt læretid.) Det låter i hvertfall fett. Spesielt 89en ved halsen i humbuckermodus med litt SPC attåt gir en mektig tone. Geir Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 13.12.2007. Da er den ferdig! Julenissen var tidlig ute i år skjønner jeg Utrolig lekker! (om enn litt mer gull enn hva jeg ville valgt, men det var jo ikke jeg som valgte...) For å sitere fra en bassgruppe jeg er med i 'May she serve you well' M. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Takk. Angående gull eller ikke gull, originalen hadde gull hardware, så derfor har min det også. Men jeg har sett dem med krommet hardware også, og det er ganske så lekkert det og. Geir Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 For et smykke av en gitar. Kan ikke skjønne at du har hjerte til å bruke den. Synes den ser litt snurrig ut med den pickupkonfigurasjonen, men tviler ikke på at den er både fleksibel og vellydende. Når jula er over, har jeg tenkt å snekre Norges mest glorete Strat. Blir det diametralt motsatte, så da blir kontrasten til denne juvelen stor. Den blir nok vesentlig billigere, men håper den skal låte bedre enn det den ser ut. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Synes det ser snurrig ut selv, men venner meg vel til det. Men det låter fett, akkurat som jeg håpet. Jeg er ikke noe heavy-gitarist, så bucker ved stolen var ikke noe poeng for meg. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå