Smooth Ceiling Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tenk hvor mange spillekonsoller og andre nyttige ting du kunne fått for den prisen.. (jada jeg bare tuller). Herlig treverk, og det er ingen tvil om at du gjør en grundig jobb her. Håper gitaren blir like fantastisk å spille på som den vil se ut når den er ferdig! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Vi har nok av spillkonsoller her i huset. Fordelen med å ha barn (så lenge man har dem) er at man har en unnskyldning for å skaffe seg det også. Men det er ingenting av materielle ting som kan måle seg med en custombygget gitar. Det er toppen av lykke. Geir Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ble varm i trøya av å se de bildene! Gleder meg til å se det ferdige produktet, og lykke til! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tør jeg spørre om prisen på herligheten, eller vil du helst slippe å tenke på det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Tør jeg spørre om prisen på herligheten, eller vil du helst slippe å tenke på det? 8286541[/snapback] Spørre kan du alltids, men jeg tror det skal få være en sak mellom Henki og meg! Den kommer til å være vel verd det, jeg har ikke noe problemer med prisen. Geir Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Denne skal inn blant innleggene mine igjen. Spennende lesestoff. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Mulig jeg ikke har lest førsteposten bra nok, men skal du selge den eller beholde den? Må bare si at du virker veldig dyktig og.. Vis! Nydelig treverk, forresten Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 For de som måtte lure: 1. Det er ikke jeg som bygger gitaren, det er Henki, Eugen Guitars her i Bergen. Jeg er bare kunde. Men det er jeg som har bestemt hvordan den skal se ut. 2. Jeg skal definitivt beholde den. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Posten ringte idag. Pickup'ene er kommet fra USA. De kunne levere på døren, hvis jeg hadde kontanter til å betale momsen med. Skjønner ikke helt det da jeg vitterligen er registrert hos dem som kunde for fortolling, og burde få det på faktura. Ikke kunne de ta kort heller. Men gadd ikke krangle, så jeg henter dem på postkontoret i morgen. Så er fresing og forming av kroppen godt på vei. Om jeg rekker det kommer det nye bilder i morgen! Geir Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Da har jeg lagt til helt nye bilder i billedposten: Link. Kroppen er ferdig skåret, freset og formet, det eneste som mangler er lommen til batteriet. Den har vi valgt å legge bak tremoloen, under et forlenget tremolodeksel på baksiden av gitaren. Dermed slipper jeg å skru opp plekterbrettet og slakke strengene for å skifte batteri. Så gjenstår det bare litt finpuss gjenstår før lakkeringen. Stashet fra EMG er kommet, så nå mangler bare tremoloen. Geir Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det her burde vært ulovlig! Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se det endelige resultatet! Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Herlig prosjekt! Utrolig pent arbeid så langt! Gleder meg til å se det ferdig! Skjønner at du gleder deg...har jo vart en stund dette.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Nå er gitarkroppen lakket! Jeg var nede i ettermiddag og tittet før det siste strøket, da var den ennå litt for off-white, men nå er den perfekt sier Henki. Dete r alltid en balansegang, for mye hvitt så synes ikke flammene i treverket, for lite så blir den "rosa". Så nå skal halsen formes mens kroppen tørker. Kommer nok noen bilder når den er tørket. Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kva slags profil går du for på halsen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Håper på bilder av den ferdiglakkerte kroppen i nær framtid! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Kva slags profil går du for på halsen? 8656219[/snapback] For å være ærlig, så er jeg ikke sikker ennå. Man skal ikke ha kontroll på alt heller, det blir så kjedelig hvis man ikke har noe å bekymre seg om... Det blir nok en diskusjon jeg må ha med Henki nå de nærmeste dagene. Jeg liker litt å holde i, men jeg har ikke så veldig lange fingre, så det blir en avveining. Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Fin ein eller annan med ei svær 50's Strat-samling og slå deg laus! =D Er sjølv svak for litt breie og avrunda V-halsar. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå