Flums Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei Har en side hvor man skal velge om man er privatperson eller bedrift. Dette gjøres med radio buttons. Poenget er at jeg vil laste siden på nytt avhengig av velget de gjør for å lime inn input felter knyttet til privatperson eller bedrift.... SÅ, hvordan bruker man radio som submit? Og; er det mulig å laste inn riktig input felt uten å måtte reloade hele siden? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette kan du gjøre med JavaScript. Spør i JavaScript-delen av forumet, der får du nok noen svar Lenke til kommentar
eirikronjum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei Har en side hvor man skal velge om man er privatperson eller bedrift. Dette gjøres med radio buttons. Poenget er at jeg vil laste siden på nytt avhengig av velget de gjør for å lime inn input felter knyttet til privatperson eller bedrift.... SÅ, hvordan bruker man radio som submit? Og; er det mulig å laste inn riktig input felt uten å måtte reloade hele siden? 7342203[/snapback] Bruker du server side teknologi? I så fall hva slags? hvis siden din er flat HTML, må du kode selv i JavaScript. Ikke sælig elegang, men funker Lenke til kommentar
Flums Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Sidene er laget i PHP Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du kan såvidt jeg bruke onChange eller onClick.. Trooor det er noe med det vertfall... Lenke til kommentar
Flums Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Du kan såvidt jeg bruke onChange eller onClick..Trooor det er noe med det vertfall... 7349611[/snapback] Så den funksjonen i DW, men så ingenting man kan taste inn som verdi.... Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Viste du at Google søk er en bra ting når man skal søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå