TSP Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei. Jeg har lagt merke til at vi for lenge siden har passert 7 millioner innlegg, men det ble ikke gitt noen premie til den som postet det. Dette har så vidt jeg husker blitt gjort med innlegg 1 mill, 2 mill, 3 mill, 4 mill, 5 mill og 6 mill. Men ikke nå, har dere sluttet med det? Har nemlig vært en så fin "tradisjon". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det går vel litt raskere i svingene nå. Men hadde vært koslig som nevnt. En annen ting er at det kan føre til litt mye spam. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jo, men jeg syns det er en smule rart at de sluttet med det helt uten videre. Sier ikke nødvendigvis at det en "må-ha" tradisjon, men å avbryte den uten videre kommentar i forkant syns jeg blir rart. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Vel, aktiviteten på forumet har vel steget såpass at de føler å dele ut premier for hver nye million med poster blir litt mye. Dessuten fører slike ting abre til spam. Kan heller gi premier til konkurranser hvor sjangsen til å vinne premien er basert på kunnskap. Slik som det er hos gamer.no, hardware.no osv. Dersom det snart kommer en portal til diskusjon.no kan man jo ha forumrelatert konkurranser der. Spørsmål vedrørende communiyet. Som hvilken bruker er kjent for det og det osv. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Apropos premier. Hvor har det blitt av konkurransene? Synes Hw.no brukte å ha en del konkurranser før, men jeg har ikke sett noen på leeenge. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg antar jo nå at det helt klart ikke blir premie på nr 7 millioner likevel, men hva med fremtidige million? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ser det nå mer hensiktsessig å gi premier til brukere på helt andre kriterer enn akkurat dette. Det ville vært litt merkelig om en premie ble sendt avgårde til en som skrive "haha, lol! #fjortenfuckingstegn", mens brukeren som lager slik som dette ikke får annet enn en mulig takk. Det blir som å premiere tilfeldig kvantitet fremfor kvalitet Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er enig Dotten, men på den andre siden har det vært en slags tradisjon og som ekte og stolt nordmann (og bittelitt bergenser) er jeg en tilhenger av tradisjoner. Men jeg mener det burde bli gitt premier til for eksempel trådstarteren av den tråden der, han som har laget den store oversiktstråden (og snakketråd) for operativsystemet Vista som er vannvittig bra oppbygd, pent oppbygd, med innhold som viser til masse nyttig informasjon, bilder som er tatt selv osv. Så jeg sier ikke at jeg ikke ønsker det skal bli gitt premier til kvalitet, men poenget med denne tråden er mer for å høre hva begrunnelsen fra hw.no er. Hvorfor har de brutt en tradisjon som fungerte bra? For om jeg har observert riktig har det ikke kommet premier til personer som har tenkt kvalitet ennå og en kan spekulere i hvorfor de da brøt med tradisjonen helt plutselig, uten en kommentar om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg