Gå til innhold

Ingen premie for å ha postet innlegg x millioner?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lagt merke til at vi for lenge siden har passert 7 millioner innlegg, men det ble ikke gitt noen premie til den som postet det. Dette har så vidt jeg husker blitt gjort med innlegg 1 mill, 2 mill, 3 mill, 4 mill, 5 mill og 6 mill. Men ikke nå, har dere sluttet med det? Har nemlig vært en så fin "tradisjon".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, aktiviteten på forumet har vel steget såpass at de føler å dele ut premier for hver nye million med poster blir litt mye. Dessuten fører slike ting abre til spam. Kan heller gi premier til konkurranser hvor sjangsen til å vinne premien er basert på kunnskap. Slik som det er hos gamer.no, hardware.no osv.

Dersom det snart kommer en portal til diskusjon.no kan man jo ha forumrelatert konkurranser der. Spørsmål vedrørende communiyet. Som hvilken bruker er kjent for det og det osv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser det nå mer hensiktsessig å gi premier til brukere på helt andre kriterer enn akkurat dette. Det ville vært litt merkelig om en premie ble sendt avgårde til en som skrive "haha, lol! #fjortenfuckingstegn", mens brukeren som lager slik som dette ikke får annet enn en mulig takk. Det blir som å premiere tilfeldig kvantitet fremfor kvalitet :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig Dotten, men på den andre siden har det vært en slags tradisjon og som ekte og stolt nordmann (og bittelitt bergenser) er jeg en tilhenger av tradisjoner. :wee:

Men jeg mener det burde bli gitt premier til for eksempel trådstarteren av den tråden der, han som har laget den store oversiktstråden (og snakketråd) for operativsystemet Vista som er vannvittig bra oppbygd, pent oppbygd, med innhold som viser til masse nyttig informasjon, bilder som er tatt selv osv.

Så jeg sier ikke at jeg ikke ønsker det skal bli gitt premier til kvalitet, men poenget med denne tråden er mer for å høre hva begrunnelsen fra hw.no er. Hvorfor har de brutt en tradisjon som fungerte bra? For om jeg har observert riktig har det ikke kommet premier til personer som har tenkt kvalitet ennå og en kan spekulere i hvorfor de da brøt med tradisjonen helt plutselig, uten en kommentar om saken.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...