Gå til innhold

Guitar Hero 2 - kun med gitarkontroller

Jan-Inge

Anbefalte innlegg

Så Guitar Hero 2 på Spaceworld idag til 899,-. De opplyste at de ikke fikk spillet uten gitar nå. Æsj, jeg har jo kjøpt 2 gitarer til spill nr. 1! Det er jo helt håpløst.

Dersom noen ser det i en eller annen sjappe uten gitar så syng ut. Er villig til å kjøre ett stykke for å få denne før helgen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp tar inn både med og uten gitar.

Men - spillet har release i mårra, så ikke forvent å få det i dag dersom du legger ut på kjøretur.

Fantastisk morro å lese at Spacewold nok en gang gir en stor f... i slippdatoer.

7342779[/snapback]

Hva tar feks Elkjøp Storo for dette, med og uten gitar? :)

Lenke til kommentar
Elkjøp tar inn både med og uten gitar.

Men - spillet har release i mårra, så ikke forvent å få det i dag dersom du legger ut på kjøretur.

Fantastisk morro å lese at Spacewold nok en gang gir en stor f... i slippdatoer.

7342779[/snapback]

Takk for info. Jeg tar da en tur på Elkjop i morgen siden det så ut til at min ordre hos CDON ikke ble registrert. 315,- inkl. frakt var billig dog.

Lenke til kommentar
*snip*

7342779[/snapback]

Det er vel den eneste muligheten Spaceworld har til å faktisk tjene penger på saker de selger...

Tenker da på de avsindige prisene de har på det meste i butikken. Tror ALDRI jeg har funnet en vare billigere hos Spaceworld en jeg kunne enkelt finne et annet sted. (Det er sikkert enkelte ting som er billigere, men det kan jeg nesten vedde på er marginale ting som Spaceworld har fått kjøpt billig eller det har blitt lagerfyll og må selges for å få plass.)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Hatt det er par timer nå. Har kommet til rock this town på expert. Tror jeg må ta en liten pause. Eneste sangen jeg har måttet ta på nytt. Får vel ta meg litt practice etterpå. Men nok for i dag føler jeg.

edit:

Kommet til sistepuljen nå. Må sove litt. Kjenner scenebetennelsen kommer:P

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar
Hatt det er par timer nå. Har kommet til rock this town på expert. Tror jeg må ta en liten pause. Eneste sangen jeg har måttet ta på nytt. Får vel ta meg litt practice etterpå. Men nok for i dag føler jeg.

edit:

Kommet til sistepuljen nå. Må sove litt. Kjenner scenebetennelsen kommer:P

7353299[/snapback]

Synes det er pes nok på Medium :!:

Nei, dette svarte til forventningene og mer til. Har blitt noen timer i helga.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...