jallamamba Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei, har validert siden min og fant ut at alt var vel og bra -utenom denne siden. Har dette noe med DOCTYPE å gjøre? -hvordan fikser jeg dette? Feilen(e) er som følger: Below are the results of checking this document for XML well-formedness and validity. Error Line 33 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type=hidden name="subject" value="Melding fra websidene mine!"> Error Line 33 column 76: end tag for "input" omitted, but OMITTAG NO was specified. ...ect" value="Melding fra websidene mine!"> Info Line 33 column 6: start tag was here. <input type=hidden name="subject" value="Melding fra websidene mine!"> Error Line 34 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type=hidden name="redirect" value="http://www.ojnorge.com/kvitterin Error Line 34 column 88: end tag for "input" omitted, but OMITTAG NO was specified. ...p://www.ojnorge.com/kvittering.html"> Info Line 34 column 6: start tag was here. <input type=hidden name="redirect" value="http://www.ojnorge.com/kvitterin Error Line 35 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type=hidden name="required" value="melding"> osv... Endret 23. november 2006 av jallamamba Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du har XHTML doctype så da må du lukke taggene. F.eks. <br /> istedenfor <br> Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Glimrende, det funket ja. Takker Jernlov Nå er det bare 8 feil igjen... Error Line 33 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified.<input type=hidden name="subject" value="Melding fra websidene mine!" /> Error Line 43 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type=text size="8" name="tlfnr" /> ✉ Error Line 47 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type=submit value="Send melding" /> hidden text submit disse ble markert -hva er feil her? Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nå er det bare 8 feil igjen...Error Line 33 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified.<input type="hidden" name="subject" value="Melding fra websidene mine!" /> Error Line 43 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type="text" size="8" name="tlfnr" /> ✉ Error Line 47 column 18: an attribute value specification must be an attribute value literal unless SHORTTAG YES is specified. <input type="submit" value="Send melding" /> Prøv med fnutter på type="blabal" også Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Prøv med fnutter på type="blabal" også 7342818[/snapback] Nå er jeg ikke helt med... kan du forklare litt nermere? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du har ikke satt type="text".. Nano rettet det i quoten din.. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) hehe, sånn er det når man må ha det inn med teskje Nå er alt validert, glimrende Takk for hjelp Nano-, Jesper Karsrud og Jernlov Endret 23. november 2006 av jallamamba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå