Gå til innhold

Mulig mangel på Wii i Norge (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å sitere din egen signatur AMD-King: BLÆ! ;)

Blir nok ikke Wii på meg før over jul. Jeg lar de aller ivrigste få glede seg over å stå i kø. Jeg er såpass gammel at jeg klarer å vente litt (men ikke lenge).

7453711[/snapback]

Trodde jeg selv var ivrig, men jeg var sistemann som fikk kølapp. Da møtte jeg opp 70 minutter før åpningstid. Senere var det andre ventende kunder (selv om vi andre hadde fått kølapp) som syns det bar latterlig å bare ha 12 konsoller tilgjenglig, som om det var butikken sin feil. Det er jo latterlig, på en måte, men det skal ikke mye til for å skjønne markedet og se i kalenderen.

Nå skal jeg sette opp Nintendoen og laste ned Sonic (hvis det er tilgjenglig). Håper jeg ikke har den ene mandagsmaskinen...

Lenke til kommentar

Da jeg skulle hente min forhåndsestilte Wii, kom jeg inn på butikken, og der sto det noen fremfor meg å var litt snurt fordi de sa de var utsolgte. Jeg kom så til, og opp kom min Wii, med Zelda kopi. Hun bak skranka la så frem et jeg hadde forhåndsbestilt for å vise at alt var der. Så betalte jeg. Utrykke på de 2 som ikke fikk Wii var mildt sakt priceless :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...