JonTj Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvor mye er det mulig å få for en Wii på svartebørsen? Tenkte jeg skulle stå i kø for å få meg en bare for å selge den videre med fortjeneste Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det slik at det er umulig å forhåndsbestille på Elkjøp? Hvis ikke er det ikke mye vits i å møte opp 8. desember. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det slik at det er umulig å forhåndsbestille på Elkjøp? Hvis ikke er det ikke mye vits i å møte opp 8. desember. 7365209[/snapback] Det stemmer... førstemann til mølla - og bra er det! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har ikke hørt noe fra Absolutt Spill, men siden det tydeligvis kommer få Wii til Norge tviler jeg på jeg får i 1. omgang. Blir nok Elkjøp på tiller kl 0700 8. desember da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Spurte på gamezone hvilken plass jeg lå på, og fikk til svar "180-190 ende plass" så der rauk 1 venteliste. Får be til gudene at de på den butikken holder ord. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kontaktet min butikk i går. Er sikret en Wii på lanseringsdagen! Slengte i Zelda og Red Steel med det samme da jeg snakket med han som drev med bestillingene. Skulle gjerne også hatt Call of Duty 3, men mulig at dette kom en uke senere i følge han. Men Zelda holde i massevis for meg, sammen med Wii Sports. Gleder meg! Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nå har det seg slik at den planlagte bestillingen av Wii har gått i glemmeboka. Regner med at om jeg bestiller nå vil jeg ikke få på leveringsdagen. Noen spørsmål: 1: Om jeg bestiller på ca. 5-6 nettsteder nå, er sjansen likevel liten for å få den på 8. desember? 2: De som har forhåndsbestilt og får av første parti, sendes disse 8. desember eller slik at de er i posten 8. desember? Regner med det må være siste.. 3: Noen bestemt pris på elkjøp? (evt. andre fysiske butikker) Dette blir morro... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nå har det seg slik at den planlagte bestillingen av Wii har gått i glemmeboka. Regner med at om jeg bestiller nå vil jeg ikke få på leveringsdagen. Noen spørsmål: 1: Om jeg bestiller på ca. 5-6 nettsteder nå, er sjansen likevel liten for å få den på 8. desember? 2: De som har forhåndsbestilt og får av første parti, sendes disse 8. desember eller slik at de er i posten 8. desember? Regner med det må være siste.. 3: Noen bestemt pris på elkjøp? (evt. andre fysiske butikker) Dette blir morro... 7375771[/snapback] 1. Meget meget meget liten 2. De vil nok være hos kjøperen den 8. des. Ihvertfall mange av de. 3. 1995 ,- Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Nå har det seg slik at den planlagte bestillingen av Wii har gått i glemmeboka. Regner med at om jeg bestiller nå vil jeg ikke få på leveringsdagen. Noen spørsmål: 1: Om jeg bestiller på ca. 5-6 nettsteder nå, er sjansen likevel liten for å få den på 8. desember? 2: De som har forhåndsbestilt og får av første parti, sendes disse 8. desember eller slik at de er i posten 8. desember? Regner med det må være siste.. 3: Noen bestemt pris på elkjøp? (evt. andre fysiske butikker) Dette blir morro... 7375771[/snapback] 2: Tipper at de sendes et 2-3 dager før.. jeg bestillte ikke tidlig nok til at jeg fikk wii fra gamezone, men spillene (zelda og red steel) har jeg fått bekreftet at skal være hos meg innen 8.des.. Så blir det og campe utenfor elkjøp for konsollen. Endret 28. november 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Takker for svar.. Mulig det blir elkjøp-camping på meg og da. Det var jo ganske så fin pris. Fortsatt ganske forvirret på hva man trenger av controllere og ikke, men det ordner seg vel.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har bestillt kontrollere, Red Steel, RGB-kabel og Rayman på Cdon.no. Maskinen er bestillt på Spaceworld, og er garantert til 8.des Og idag fikk jeg mitt første Wii-spill, det var Call Of Duty 3 som lå i postkassa Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Og idag fikk jeg mitt første Wii-spill, det var Call Of Duty 3 som lå i postkassa 7387198[/snapback] Topp, trodde ikke Call of Duty 3 kom før uken etter. Men da gjaldt det nok bare butikken jeg bestilte fra. Da får jeg ta turen til en annen butikk og skaffe meg CoD3 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fikk ikke dette med meg før nå! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! *forhåndsbestiller* Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå er det ikke lenge til Wii og Zelda kommer dere kan nesten ikke vente Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 2 dager 6 timer og 45 minutt igjen nå. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Må bare si at jeg får Wii på døra mellom 0700 og 0900 på fredag. : love:Absolutt Spill Andre som er like heldige? Endret 7. desember 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis jeg er svært heldig, så har jeg en Wii cirka ved midnatt i natt. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ingen som har fått wii idag? Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 er det noen som vet hvilke butikker som holder nattåpent for å selge Wii? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Platekompaniet skal gjøre det tror jeg. Leste det netopp i en av de andre Wii trådene. Sjekk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg