Joachim_F Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det kan bli vanskelig å skaffe seg Wii i desember; norske forhandlere er misfornøyd med det lave antallet maskiner de har fått tildelt. Les mer Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Må nok begynne å finne fram soveposen og se frem til en kald natt utenfor Elkjøp Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Og heldigvis har jeg forhåndsbestillt, og er glad for det nå :!: Å være først hjelper også på Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering.. Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering.. Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. 7342185[/snapback] Det hadde jeg ALDRI klart. Men det er meg. Kommer til å få flere familie medlemmer til å stå utenfor samtlige elektronikk butikker i byen for å sikre meg en Wii, om jeg så må Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ai ai ai, kommer til å sutte tommeltotter visst jeg ikke får Wii på plass i jula. Skal vi se, hva skal jeg tidlig den 8. desember... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg viser ansvar her og bidrar til å begrense mangelen ved å ikke kjøpe noen Wii. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg skal ha meg Wii på lanseringsdagen. Når åpner Elkjøp sentrene? Jeg sender min bror for å handle ettersom jeg må på skulen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Var litt trist dette. Jeg skal fremdeles ligge i termodress utenfor elkjøp en stund før de åpner. Ikke fordi jeg "må" ha maskinen på dagen, men fordi jeg ikke har gjort noe slikt før. Jeg har ventet så lenge på Wii så da kan jeg godt vente noen dager til. Edit: Når åpner Elkjøp sentrene?7342715[/snapback] Kjøpesenterene (i Ålesund) åpner dørene kl 09:00 mener jeg, men butikkene åpner ikke før 10:00. Endret 23. november 2006 av PantZman Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering.. Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. 7342185[/snapback] Selvfølgelig ikke alle, men jeg er 1 på lista så jeg er jo sikret en da. Spaceworld tar uansett inn mer enn 1 Endret 23. november 2006 av master_al Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mulig mangel? Expert får 4 stk! per butikk. Så ja, det kommer til å bli mangel vare, og nettopp derfor kan de ta godt betalt også. :-) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Holder på å legge slagplan nå, om forhåndsbestillingen min ryker... Har tre potensiale Elkjøp-butikker å stikke innom på turen hjemover den fredagen. I tillegg til Expert muligens. MÅ HA Wii! Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fekk fylgjande koselege mail i dag: --- Bestillingsdato: Friday 15 September, 2006 Melding på din bestilling er Gratulerer, du er blandt de som vil få Wii til release 8. des. 2006. --- Bestilte til 1990,- så snart eg såg kva den offisielle prisen i amerika vart. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tenkte å møte opp utforbi Elkjøp tre timer før åpningstiden selv, med en kamerat (Han som skal ha den). Må bare bestemme meg for hvilken av de to butikkene jeg skal møte opp utenfor da. :/ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 GeirBrandal: Kor du bestilte? Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Lars: www.elutstyr.no. Dei justerte opp prisen for eit par veker sidan, men eg hadde jo allereie betalt.. Har ikkje handla med dei før, så det vert spennande å sjå om dei (bokstaveleg talt og i overført tyding) leverer varene. Dei har i alle fall vore flinke til å oppdatere ordrestatus via mail. Det mest spennande er vel om Absolutt Spill klarar å hoste opp Twilight Princess til meg før jul. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) en kamerat av meg bestilte på mpx 15. september og han var to måneder for sent ute for å få til release.. og jeg som mener nintendo har sagt at de har lagd så masse maskiner så alle skal kunne gå inn i en butikk på release og plukke med seg en.. ser ikke akkurat sånn ut satser på at han får tak i på elkjøp nå.. de kjører sikkert en bra pris og. Endret 23. november 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Mow Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Like greit for meg da jeg ikke får råd før etter nyttår. Men føler med dere Lenke til kommentar
koronag Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 At dere gidder, sier jeg bare. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hmm, ikke sikker på hvor lenge før jeg skal møte opp Midt på svarteste natta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg