Arinomi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Aldri hørt om Banger. Men Erase (tror han het det) er den mest sugne warrioren ever conceived! ALDRI gå i gruppe med han! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror Banger sluttet før du kom deg over 30. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har en liten ide om å re rolle på en ny RP server og lage et casual-RP guild. - OOC guild chat (Aldri hat sansen for å RP'e med noen jeg ikke ser). - Raser som kan være med: Tauren, Troll og Orcs, altså den gamle Horde. - Kanskje et ukentlig IC guild møte i uka, events hvis noen vil det og casual RP hvis man skulle møte på hverandre. - Har tenkt litt på navn men kun kommet på noen få: Drums of War, Rage/Blood - fist Clan. Hmm, kommer ikke på noen flere akkurat nå. Bare brainstormer nå, kunne gått tenkt meg å få prøvd det ut men det hadde vært greit å vite at vi var noen som var med i fra starten av. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg blir ikke med i noen ny guild, jeg har allerede for mange alter å forholde meg til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Diskriminerer du blood elves? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sin'dorei drepte mitt folk i gamle Lordareon! Jeg er skeptisk til dem. (Jeg er Troll ^^) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Og deaders. Har bare hatt litt dårlig erfarning med Belfers. Samt at Trollet mitt er av den oppfatning at Blood Elves er roten til alt ondt og stoler heller ikke på Undeads. Ser de ut som allies, kan de umulig være å stole på mener han. Han er forøvrig allerede i et RP guild på AD men det har blitt ganske dødt etter vi fikk ny GM. Eventuelt er noen av dere i et Horde RP guild som hadde vært interresert i å rekrutere et Troll eller en Orc? Lenke til kommentar
Zenmaster Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg hadde tenkt å teste Moonglade uansett.. Jeg mistenker litt at det dere syns er ille der er bare enda verre på vanlige pvp servere bare at dere syns det er ille på grunn av gammel vane.. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg hadde tenkt å teste Moonglade uansett.. Jeg mistenker litt at det dere syns er ille der er bare enda verre på vanlige pvp servere bare at dere syns det er ille på grunn av gammel vane.. 8114762[/snapback] Missforstå meg rett. Moonglade er fortsatt en grei server. Antakelig bedre enn mange pvp servere. Problemet er bare at for hver dag som går slutter det en RP spiller, og det kommer samtidig 10+ nye kids som vil gjøre alt annet enn RP. 6 måneder tilbake i tid var det en helt annen situasjon enn det er nå. Da var det omtrent 90% RP spillere, og andre særiøse spillere som betraktet og respekterte dem som drev med RP. I dag er det nok mere 50-50 tror jeg. Respekten for at det er et RP realm går bare en vei, og det er ikke opp.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Blizzard skulle laget ett advarsel vindu som kommer opp hver gang du lager en char på en RP server. "This is a roleplaying server. If you do not intend to roleplay, GET THE FUCK OUT OF HERE!" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Eventuelt man skulle svart på et Lore spørsmål som angikk den rasen man startet/flyttet dit. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 For dere som RP'er vil jeg anbefalle å se på denne tråden. Hadde ikke hatt noe imot en sånn patch. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå