Gå til innhold

RP-Server i TBC..


Anbefalte innlegg

Hmm, jeg overførte nylig alle mine karakterer til Moonglade Horde, og angrer ikke et sekund. Jeg elsker min nye server, og planlegger å bli her for godt.

 

Er absolutt enig i at Moonglade er en flott server, men som sagt, kidz er det overalt.

 

Kan forøvrig nevne at jeg er på leting etter en god guild, så hvis noen kanskje kan hjelpe meg med det, si i fra.

 

Mine karakterer er som følger; Nathanie 60 Mage, Maiara 16 Hunter, Veracruz 28 Priest. (Har forøvrig en 31 Rogue på Alliance også)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke utale meg for mye om Horde på Moonglade, men jeg har registert som Alliance spiller at det har blitt flere tullinger også blandt Horde.

Da jeg startet her for et år siden var det i mindretall Horde spillere som hoppet rundt som idioter, og slår på pvp vær gang man beveger seg inn på områder som Horde har.

Den siste tiden har jeg lagt merke til flere å flere spillere som har behov for "å eie" andre. Dagligdags med gankere i Westfall som flyr rundt å dreper quest npc`er. Ofte er dem heldige med killen så spillere som står der får pvp enabled.

/chicken /spit osv får man fra Horde nå. Så heller aldri slikt før.

 

Å spille Alliance er heller ikke det samme som før på Moonglade. Vi er innvandert av leetkids og andre idioter som har problemer med oppmerksomhet i RL tror jeg.

-General spammes av masse tull fra ende til annen.

-Idioter som tigger deg for gull, boosting, ninjainviter deg til guilder eller grupper.

-Frekkasser som stjeler veins hvor du har jobbet for å drepe mobsa rundt.

-Folk med store problemer å prate engelsk

-Spillere som tar "brb need to eat dinner" midt i instance.

-Diverse spillere med skikkelig behov for å bruke banneord. WTF, FFS Noob, etc om dem ikke får det dem vil.

 

Ja, slike er det på alle servere. Mitt poeng er at jeg har spilt på denne serveren i over et år. Da jeg startet opp her hadde den vært åpen i ca 3 uker. Det har blitt bare værre og værre hvor lengre tiden har gått. Slikt som jeg har beskrevet ovenfor opplevde jeg aldri tidligere.

 

Slik det er PR i dag var det ikke for ca 6 måneder siden. Payed transfer, diverse rerolls fra tapere som aldri fikk det til på pvp servere. Attentionwhores og dramaqueens har det også blitt en del av. Spillere som startet her for å slippe unna slikt har snart ikke noe "hjem" lenger. Selv spillere som ikke bedriver RP fast har begynt å klage. Mange gode og respekterte spillere har slutta den siste tiden grunnet mye av det her. Folk jeg har kjent siden starten er helt enig i det som jeg nå har posta.

Drittsekker med sykelig forhold til å duelere og ganke andre spillere 30 - 50 lvls under seg selv hører ikke hjemme på RP PVE realm. Heller ikke leetkidz som man enkelte ganger faen meg skulle tro gikk med bleier enda.

Lenke til kommentar

@ Darkrevan: Du, min gode mann, har beskrevet situasjonen vår på Moonglade bedre enn noen jeg noen gang har møtt. Elsker deg.

 

RPen på Moonglade har blitt som på Argent Dawn og Earthen Ring, den er mer innesluttet, helst blant guilds og spesielle grupper.

 

Som Dark sier, flere og flere shitkidz som kommer med /laugh /spit /chicken når man har vært uheldig og faktisk tapte til dem. Jeg sverger på mine karakterer, jeg kommer ALDRI til å le av folk slikt. Om jeg greide å drepe noen, så er det greit nok, du døde, jeg vant. End of story. Jeg blir så provosert av slike folk!

Lenke til kommentar
@ Darkrevan: Du, min gode mann, har beskrevet situasjonen vår på Moonglade bedre enn noen jeg noen gang har møtt. Elsker deg.

 

RPen på Moonglade har blitt som på Argent Dawn og Earthen Ring, den er mer innesluttet, helst blant guilds og spesielle grupper.

 

Som Dark sier, flere og flere shitkidz som kommer med /laugh /spit /chicken når man har vært uheldig og faktisk tapte til dem. Jeg sverger på mine karakterer, jeg kommer ALDRI til å le av folk slikt. Om jeg greide å drepe noen, så er det greit nok, du døde, jeg vant. End of story. Jeg blir så provosert av slike folk!

8113979[/snapback]

 

/bow

/salute :)

 

Du spiller jo på Horde Arinomi. Har det blitt mye værre der også? :(

Lenke til kommentar

Jeg kan jo godt svare på det jeg også.. Løpte rundt ved WC med priesten min her om dagen når jeg plutselig så noen krangle på General chat. Så fortalte dem at de kunne ta det på PM fordi dette er trossalt en RP server. Går ann å overholde litt RP regler. Svaret jeg fikk via general chatten var; "stfu you idiot, general is ooc, jeeeez".

 

Er ganske mange sånne episoder jeg har opplevd bare siden jeg begynte å spille på Moonglade Horde for ca 3 uker siden.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Du spiller jo på Horde Arinomi. Har det blitt mye værre der også?  :(

8114047[/snapback]

Ja, har nok det :( Det kom til det punktet der vi banda guilden på grunn av alle shitkidza som greide å snike seg inn. En jævel leava tilogmed fordi "the 60s don't wanna boost me anywhere!". 60/70s er ikke til for å booste!

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt tidligere, men hold det langt vekke fra RP-PvP servere om du vil ha RP. Folk flest er idioter og ser bare "rp-PVP" delen av serverbetegnelsen. :thumbdown:

 

når du konfronterer folk på det får du bare en "but it's an PVP server too!"

 

idioter, alle...

Lenke til kommentar

Samme her. Guilden lever enda, men jeg quita. Ble en grindefest uten like.

Vi hadde / har ikke noe spesielt med kids, men hele miljøet i guilden var mer eller mindre forsvunnet. Fant ut at det er bedre å være solo gamer å ta ting som det kommer. Synd egentlig, men wow på Moonglade føles veldig forandret.

Begynner å minne om et pvp realm jeg var på tidligere.

 

Eneste faktoren som får meg til å logge på om dagen er det sosiale jeg har med RL venner, samt queste å ha det morro. Noen lyst til å gjøre noe mere ut av wow har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Fikk høre en kommentar her om dagen fra en RL venn.

Han spurte en kar som whispra han om gold om han hadde lest RP Policy før han starta på serveren.

Ikke at han er noen utpreget RP spiller, men som meg hater han leetspeak.

 

Svaret han fikk var virkelig oppsiktsvekkende. Etter litt frem og tilbake viser det seg at det er en Dansk gutt på 12 år. Da han startet å spille på Moonglade trodde han at RP Betydde Realy Powerfull. Derfor gikk han i troen at alle spillere hadde tonnevis av gull og var helt konger på serveren.. Må jo le litt av det og. :!:

Lenke til kommentar

Satanima og Kahlannis er geniale, Ovoid er ok i mindre porsjoner, men blir sliten av å passe på henne gamewise. Spillmekanikk kunne hun ikke.

 

Uansett, guild, vil du RPe, RPPvP, Raid eller PvP?

 

Hva folk gjør i guild og general driter jeg i, det kan slåes av, men /s er streng RP i mine øyne.

 

Tips til ALLE på Moonglade Horde. Det finnes to personer du må holde deg unna. Bladehunter (Fantastisk navn) og Banger (Enda et flott navn). De kan verken RPe eller spille. Banger er ninjalooter, berømt på serveren.

 

Sunder armor?!!?!?! Han sa faktisk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...