Gå til innhold

RP-Server i TBC..


Anbefalte innlegg

Les litt på forumene til RP servere. Hvis du skulle forklare RP kort så hadde det vel vært noe som, et skuespill der improviseres? Prøv, bli kjent med RP'ere. Du merker faktisk enorm forskjell på hvor lenge folk har RP'et. Det første jeg gjør når jeg lager meg en char jeg skal RP'e med er å tenke meg (eventuelt skrive) kort om bakgrunns historien hans/hennes. Trenger ikke være store greiene, noen er selvsagt mer hardcore enn andre.

 

Som jeg skrev før, whisper meg hvis du skulle lage en horde char på AD, vi trenger flere RP'ere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yay! Horde? Winterwolf Clan trenger folk. Skikkelige folk.

7345296[/snapback]

 

Horde jeg tenkte på ja :)

7345430[/snapback]

 

 

Hmmm. Leste denne tråden her og fikk en liten nysgjerrighet for dette med RP. Selv har

jeg aldri vært borti det, men virker interesant. Er en tråd om hvordan spille RP men fant den ikke... Noen som vet? Vil svært gjerne lese åssen RP foregår. Viss ikke noen kan fatte seg i korthet her da. :D  Er selv en voksen spiller og er ganske LEI alle disse umoden irriterende og useriøs som man desverre alltid treffer på uansett hvor man måtte befinne! Så en mer moden spillergruppe med på en RP server FRISTER!  :)

 

Kunne tenkt meg å rerollet en horde kanskje. Spiller alliance nå og er litt lei IF og SW, hehe... :dribble:

Troll hunter eller mage frister... :thumbup:

7345594[/snapback]

Moonglade Horde trenger alltid flere RPere. :)

Lenke til kommentar
du får prøve et RP-PVP realm

7346479[/snapback]

 

Har spilt på PvP realm nå. Atm vil jeg queste/levle litt i ro og fred. Litt lei av ganking etc. av "12" åringer som corpsecamper deg til evigheten osv..... :dribble:

7346544[/snapback]

 

 

som det virka på meg så likte du å pvp + du ville på et RP realm, så RP-PVP realms er fint for deg ;) pure PVE RP er kjedelig.. pvp er tingen :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg rerolla til RP PVE i Januar. Angrer ikke ett sekund.

Spilte før på Burning Legion Horde, og pga køer og ustabilt server miljø flytta jeg den charen til Grim Batol. Var ikke stort bedre der. Enda lengre køer og hauger av gankere.

Startet så smått en Alliance prest på Moonglade, og etter et par dagers spilling ble det min nye main. RP PVE server miljøer kan ikke sammenliknes med PVP realm.

 

Ønsker dere som har startet på Moonglade Horde lykke til. Ser jeg dere ingame skal jeg hilse. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har jeg igrunn merka.. Logga inn på en server, gikk bort til en fyr og spurte pent: " Hi, im an orc named xxxx, my father brought me out here for some training as a mighty warrior. Been around here for some time? " og fikk " Lol retard " til svar.

 

hehehehe men satan..det var jo egentlig utrolig morsomt svart av ham da. hold på å le meg ihjel her når jeg leste det :D

Lenke til kommentar
Har jeg igrunn merka.. Logga inn på en server, gikk bort til en fyr og spurte pent: " Hi, im an orc named xxxx, my father brought me out here for some training as a mighty warrior. Been around here for some time? " og fikk " Lol retard " til svar.

 

hehehehe men satan..det var jo egentlig utrolig morsomt svart av ham da. hold på å le meg ihjel her når jeg leste det :D

7348229[/snapback]

 

Samme her egentlig, måtte le godt da jeg så det svaret.

Fortalte det i guilden og dem fikk seg en god latter.

På en annen side blir det jo en liten nedtur, da man skal teste RP for første gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...