Gå til innhold

RP-Server i TBC..


Anbefalte innlegg

Har nå spilt wow siden det var i Beta-stadiet, jeg har alltid vært på en PvP-server og vært en PvE-person, mye raiding og fokus på gear og theorycraft for å finne beste kombo av gear og build til forksjellige encounters.

 

Har også vært aktiv med å farme pots, men er virkelig gått lei i det siste..

 

Når TBC kommer ut tenkte jeg på å slutte med alt dette, WoW er fortsatt et bra spill men det er farme-delen jeg kan klare meg uten.

Jeg har i det siste hatt lyst til å spille RP og lurer på om dere annbefaler det? Er det mer moden oppførsel der enn på PvP-servere for eksempel?

Noen av dere som har en server å annbefale for meg som har lyst til å få en ny start i TBC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først så vil jeg si at jeg er utrolig stolt av deg!

 

RP er å anbefale, folk er mer kreative og modne, men selvsagt så forekommer det noobs som ikke gidder å RPe, særlig i startplassene.

Folk er også særlig høflige.

Om du skulle velge en server, ville jeg anbefale Moonglade fordi jeg har horde mainen min der, eller Darkmoon Faire, fordi den er ganske ny, og jeg har en ally alt der.

 

Det er en tråd om hvordan man RPer her et sted, orker ikke lete nå.

Lenke til kommentar
Har lest tråden om hvordan man RP'er :) Men lurer mest på annbefaling av server og om modenhet der..

 

Planla å spille horde siden jeg har fått avsmak for alliance etter snart et år som det.

7342026[/snapback]

Da skal du komme til Moonglade og whispre Arinomi ;)

Jeg kan få deg inn i guilden min, ettersom jeg er en av tre rekrutterere.

Lenke til kommentar

Anbefaller deg også Moonglade. Veldig fin server selv om vi også har leet kidz her.

Av erfaringer og samtaler med andre spillere er RP like bra på begge sider. Men Horde har nok mindre leet kidz enn oss på Alliance.

Generelt er det et veldig bra miljø på serveren. Bli ikke skremt om det er noen tullinger i start områdene, dem er på alle servere og forsvinner fort.

 

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Spiller horde på Ravenholdt RP-PVP. Ganske bra RP miljø her, mange av high end guildene RP-er. Jeg er ingen ihugga RP-er så jeg starter her mest fordi jeg ville ha en ny PvP server, og fordi jeg er lei av idioter.

 

Selvfølgelig er det idioter på alle realms, men samenlignet med f-eks Burning Legion må jeg si Ravenholdt er mye hyggeligere.

Lenke til kommentar

Har selv spilt på Argent Dawn siden mars 2004, sett hvordan serveren har forandret seg. Det virker som det har kommet flere leet kids pga paid-transfer og færre RP'ere.

 

Hvis jeg skulle gi deg et råd så ville det være å finne deg et RP guild. Ellers så må du sannsynligvis "lete" etter andre RP'ere.

flagRSP er en nifty addon, "flagger deg for RP", du kan gi characteren din etternavn og utseende beskrivelse og gjør det lettere å finne andre RP'ere :) (trøtt, litt rotete skrevet :p)

 

Hvis du skille bestemme deg for å lage en char på AD så poke borti Zenjun eller Vradish :)

 

Edit: tpoys

Endret av Zeeon90
Lenke til kommentar

Hmmm. Leste denne tråden her og fikk en liten nysgjerrighet for dette med RP. Selv har

jeg aldri vært borti det, men virker interesant. Er en tråd om hvordan spille RP men fant den ikke... Noen som vet? Vil svært gjerne lese åssen RP foregår. Viss ikke noen kan fatte seg i korthet her da. :D Er selv en voksen spiller og er ganske LEI alle disse umoden irriterende og useriøs som man desverre alltid treffer på uansett hvor man måtte befinne! Så en mer moden spillergruppe med på en RP server FRISTER! :)

 

Kunne tenkt meg å rerollet en horde kanskje. Spiller alliance nå og er litt lei IF og SW, hehe... :dribble:

Troll hunter eller mage frister... :thumbup:

Endret av Glasgrekar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...