Gå til innhold

Bedre søkefunksjon på hovedkort delen i prisguiden

VikinGz

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte at det kansje hadde vært på tide med en liten oppgradering i hovedkort sektoren på prisguiden.

Slik at man kunne søkt etter kort som støtter sli/crossfire og bare uten

Om hvilken ram type det bruker

Max hastighet på minne

Hvilken cpu (ikke sokkel)

Hvor mye minne hovedkorte tar ++++++

(jeg vet ikke om det i hele tatt er mulig)

Men hadde vært litt greit, verfall for oss som ikke helt følger med på chippene som kommer ut og må lete, lete og lete ennda mere for å finne ett hovedkort som tilfredstiller oss :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Beklager at jeg ikke har fått svart på denne. Dette skal vi absolutt gjøre noe med, og jeg ser at vi trenger en forholdsvis grundig gjennomgang av hvilken informasjon vi skal legge inn om hvert enkelt hovedkort.

I tillegg til at vi ønsker å legge inn så detaljert informasjon som mulig vil vi selvsagt legge inn den informasjonen som leserne er interessert i å søke etter også.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Beklager at jeg ikke har fått svart på denne. Dette skal vi absolutt gjøre noe med, og jeg ser at vi trenger en forholdsvis grundig gjennomgang av hvilken informasjon vi skal legge inn om hvert enkelt hovedkort.

I tillegg til at vi ønsker å legge inn så detaljert informasjon som mulig vil vi selvsagt legge inn den informasjonen som leserne er interessert i å søke etter også.

Mvh,

Amund

7401571[/snapback]

Da blir den bra :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...