gEnEsis_AiX Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Har vært på utkikk etter ny laptop i en LANG stund nå, og begynner å bli ganske fortvilet. HAr hatt altfor mange maskiner som jeg ikke har vært helt fornøyd med, og har til og med bestilt en Dell XPS 1710, som jeg avbestillte. bestemte meg for at xpsen er altfor stor, men møter et av mine hovedkrav, batteritid (med ekstra batteri). Har lagt på hyllen ideen om å kjøpe en "portabel" spill maskin, og gått over til å søke en maskin som glatt støtter Vista, me som har en del batteritid og byggkvalitet. Skal se mye film, til å fra hjembyen min, som krever 3-4 timers brukstid. Samt at det er gøy om den støtter FM2007 og enkle CS:S Noen som har et godt tips eller en god tanke? gEnEsis Endret 23. november 2006 av gEnEsis_AiX Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 På de fleste dell så kan du bestille til 9 cellers batteri. Tror det skal hjelpe til med batterilevetiden, ev bestille ekstra batteri som du kan ha istedenfor cd-rom. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Inspiron 6400 med X1400 holder vell greit til CS:S og har god batterilevetid, spesielt om du velger 9-cellers batteri Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Dell 6400 er så stor og klumpete, liker ikke det:p skulle helst vært så liten som "mulig" 14" eller mindre Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Så liten som mulig, kraftig nok til å spille alle nyeste spill, batteritid på mange timer samt ikke varm og helt lydløs! Vanlige kriterier når folk skal velge pc i dag... Skal man ha lang batteritid er man vel dessverre nødt til å gå kraftig ned i ytelse eller litt opp i størrelse... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Dell 6400 er så stor og klumpete, liker ikke det:p skulle helst vært så liten som "mulig" 14" eller mindre 7342374[/snapback] zepto 6214 da fra netshop.no? Forutsatt at du kjøper 12-cellers batteriet ( da greier du opptil 5 timer). Den har et relativt bra skjermkort 7600go, og den har 14" skjerm og veier bare litt over 2 kg http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=42393 husk å velge 12-cellers batteri Endret 23. november 2006 av Delavar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå