Bilet Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sitter med en pc fra 2005 og lurer på om jeg skal gjøre den om til mer en HTPC. Lurer på om dette kortet vil kunne fungere i media pcen og f.eks kjøre Windows Media Center greit? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Sitter med en pc fra 2005 og lurer på om jeg skal gjøre den om til mer en HTPC. Lurer på om dette kortet vil kunne fungere i media pcen og f.eks kjøre Windows Media Center greit? 7341749[/snapback] Skulle gå helt fint det. Men du har ikke noe støtte for HDCP. Endret 23. november 2006 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Og HDCP er?... Vil bildegengivelse bli bra sånn i forhold til hva det er nå, når jeg kobler til med S-video kabel? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Noen som kan hjelpe? Kabel jeg bør bruke for å få best mulig bildegjengivelse mellom pc og tv? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ville nok gått for en DVI løsning, S-Video er ikke fullt så bra, men bedre enn kompositt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Og HDCP er?... Vil bildegengivelse bli bra sånn i forhold til hva det er nå, når jeg kobler til med S-video kabel? 7342000[/snapback] HDCP = High-Bandwidth Digital Content Protection http://en.wikipedia.org/wiki/HDCP Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ...tven min har neppe DVI... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå