Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilklargjøring - En Stilstudie

Wheeljack

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake fikk vi inn et såkalt ekstremtilfelle av en bil på jobb. Denne bilen tilhørte tidligere en eldre herremann som bytta litt på å røyke sigar og pipe, samt at han var ikke fremmed for å bruke bilen som hundehus. Bilen hadde til da ALDRI blitt gjort noe som helst med av rengjøring. Da vi fikk bilen inn på jobb, var den knappe 2 år gammel men likefullt i hva man fint kan kalle usalgbar stand.

Bilen ble satt bort til meg, og vi tok på oss jobben. Bare èn gang tidligere har vi hatt noe så ille inne, og det var morsomt nok, den tidligere omtalte eldre herremannens innbyttebil forrige gang. Jeg begynte å ta bilder i hytt og pine og fikk det for meg å lage en SVCD av det hele og gi til han av mine ansatte som fikk jobben. Fant faktisk fila på harddisken for litt siden og laga en snutt av det.

Kos dere med (eller grøss av): The Fiesta From Hell

Videoen viser steg fra da den kom inn, til da den ble rulla ut igjen. Prosjektet tok ikke mindre enn 4 dager å fullføre. Den ble renset sikkert både 2 og 3 ganger inni, samt ozonert. Crappy redigering, men det er bare et rip av SVCD'en jeg kasta sammen for noen år tilbake.

PS: Sett zoom på 200% for virkelig gode closeups!

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...