Gå til innhold

Ny telefon,Bluetooth,Vann,Støvtett, Støttsikker

chrisege

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic sier, skal jeg ha ny telefon.

Er på jakt etter noe alle min gamle Siemens M65.

Den må være noe støv og vann avvisende/tett. Støttsikker og ha bluetooth (til Handsfree). Budsjett, i utgangspunktet rundt 1000-1500 men opp til 2000 går til nød.

Også viktig med god batteritid, ellers er jeg ikke så streng på hva den trenger.

Til nå har jeg holdt meg til Siemens, men er åpen for å prøve andre merker.

På forhånd takk for hjelpen

ChrisEge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den prisklassen du opererer med fins det rett og slett ikke noe alternativ.

Nokia 5500 dekker alle dine behov, men for å komme i nærheten av din prisklasse må du nok belage deg på et abonement med binding.

Endret av Loko
Lenke til kommentar

Joda, du får fortsatt tak i Siemens M75.. Relativ lik den du har men..

Når det er sagt får du som Loko nevner Nokia 5500, denne ligger fra 2500 og oppover.. Denne telefonen er teknisk sett bedre, men om den tåler mer vet jeg ikke..

Husk at det ikke lenger er noe garantitid på Siemens telefoner fra serviceverksted..

Lenke til kommentar
..

Husk at det ikke lenger er noe garantitid på Siemens telefoner fra serviceverksted..

7364236[/snapback]

Nå gjelder fremdeles forbruker og kjøps Loven.. +At dem fleste fremdeles håndhever Siemans "garantien"..

Så for en forbruker, som kjøper en via en Norsk forhandler, så vill det ikke være noe særlig forskjell, bortsett i fra muligens noe lengre service tid.. (Da bestiling av deler tar en del lengre tid nå, enn tidligere..)

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

5500 er et knallalternativ. Om du virkelig føler for å kunne gjøre inngående forsøk på å herpe telefonen din uten hell, så lå jo Nokia 5140 13,5 timer i dusjen hos VG før de tok den ut og ga opp hele forsøket. 5140i er jo gammel nå, men ingen ting som trenger inn tydeligvis.

Men.. Up-to-date teknologi, sprut-/støt-/støvsikker osv = Nokia 5500 Sport.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...