Vitamin Bjørn Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er en grunn til at konsollen heter Wii... "Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" *bang, konsollen treffer tven* 7347166[/snapback] Hvis du surrar tau rundt sjølve konsollen og slenger den rundt - då ber du om bråk Du meinar vell kontrollen? Uansett, han eg delar leilighet med skal kjøpa seg Wii, og kopla den til MIN super elegante smoothe elskverdige samsung LCD. Eg skal skriva disclaimer og henge på veggen over tven; "Damage to LCD due to stupid shit with wiimote, will result in severe fines and ass rape" 7347265[/snapback] I'll blame it on the Wii! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er morsomt hvordan så og si alle ikke greier å lese og forstå det som står, han har ikke tenkt å saksøke nintendo så dere kan slutte å gjøre idioter av dere selv nå. Saken er vel helst at man blir litt svett i hendene etter mye spilling og at man kan bli litt ivrig når man holder på blandt venner. Samt at den kabelen sikkert ikke er av topp kvalitet. Forsåvidt også mange som har bemerket at de blir ganske svett i hendene av å spille Wii. Og, om noen sier at det ikke har vært reklamert med store overdrevne bevegelser (sier ikke at det trengs) så er det bare å titte litt i den forum tråden på somethingawful 7345533[/snapback] Takk, det var det eneste vettuge innlegget jeg så i denne topicen. Haven't you seen any of theirs commercials? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hmm, jeg ser et marked for supersolide straps! Noen som vil investere i min forretningsidé? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Ha venter bare på Niko intercooler for ballsvette Wii kontrollere :!: skit i tauet som ble ødelagt, hva sier dere om at kontrolleren blev knust da den traff veggen, subsequently satt sammen igjen og funker som bare juling, det er det mest oppsiktvekkende her syns jeg, bra gjort. Ps Og til Nowisee - Så moralen i den historien er at om dama di er blond, så ikke la henne leke med Wii.. Sånn for alle andre sin del. dama mi er også blond men "Mensa blond" for å si det sånn he he Endret 24. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og forresten det er for dumt å lese Wii Remote ødelegger tv-er. Noen som har hørt om Guns don't kill people, people with guns kill people. 7347536[/snapback] American Dad Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og forresten det er for dumt å lese Wii Remote ødelegger tv-er. Noen som har hørt om Guns don't kill people, people with guns kill people. 7347536[/snapback] American Dad 7348095[/snapback] Var vel en komiker som videre påpekte at: "I would think the gun was somewhat involved!" Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ser muligheten for å selge keeper-hanske aktige "Glowiies" i matchende farger til konsollen! Nice.. i samme slengen kan en gjerne selge hjelm og knebeskyttere til de mest engasjerte spillerene der ute.. Jeg har sett endel spillere som lever seg så inn i spill at de nærmest kaster kontrolleren i alle retninger når de spiller, og det er på eldre konsoller uten bevegelses sensor!! Hvordan skal det gå med disse om de kommer i kontakt med en Wiimote? Det er gjerne jeg som ser på som trenger hjelmen.. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ingen som har stilt følgende spørsmål: hvorfor filma han det akkurat når den røyk? 7345395[/snapback] Herregud, se filmen før du sier det der da. IGN har filmet en forklaring hvor de viser når og hvordan den røyk. Pluss at man ser merket på veggen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 For vist gjenta meg selv, siden de fleste, selv de som greier å utrykke seg skikkelig, enda ikke har greid å få med seg hva som står i tråden som er posted. Han har ikke engang nevnt noe som helst som har med søksmål, erstatning eller lignende foruten tråden på Wii remoten som sleit, for han kjøpte forsikring til Wii'n. Derimot løper noen av dere rundt som høns med ett egg litt for langt opp ett vist sted å snakker om hvordan han prøver å svindle. Og for de som sier at man ikke trenger å vifte med kontrollen, nei, det er sant, men, om man ser på reklamer av Wii så ser det ut som noen som danser med maur i buksa der i holder på. Det er vel naturlig, at selv om det ikke er nødvendig, at ett produkt kan brukes slik det blir reklamert for? Er visse reklamer det er unntak for, men når man ser en reklame hvor det blir brukt store bevegelser når han spiller Wii, så er det vel naturlig å anta at det er mulig å bruke kontrollen slik uten så alt for store problemer? Eneste han nevnte, han som fikk tv'n sin knust altså, var at han ville advare mot at tråden tydeligvis ikke vær særlig mye å stole på, slik at andre ikke kom i samme uføre. Og om dere vil vite hva jeg mener med reklamene, se på side 4 i the awful forums... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 I'll blame it on the Wii! 7347737[/snapback] Like I said. Ass rape. Og forresten det er for dumt å lese Wii Remote ødelegger tv-er. Noen som har hørt om Guns don't kill people, people with guns kill people. 7347536[/snapback] Guns don't kill people. Minorities with guns do. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er dette den vanlige kontrollen eller den pistol kontrollen? Vil dette bli fikset til 8. desember da den lanseres her? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skal iallefall ikke kjøpe Wii Sports før forsterket tau er blitt skiftet på kontrollene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dersom det faktisk er en svakhet i "tauet" som gjør at den ryker er faktisk selger av Wii'en (eller Nintendo) erstatningsansvarlig for denne kunden. Dette som følge av det forbrukerkjøpsloven sier om følgeskade dersom produktet har en mangel (altså en feil på produktet som forårsaker feil på andre ting i husholdningen). § 34. Produktskader Selgerens erstatningsansvar for tap som følge av en mangel omfatter, foruten skade på salgstingen selv, også skade på gjenstander som salgstingen brukes til fremstilling av, eller som har nær og direkte sammenheng med salgstingens forutsatte bruk. Vil si at TV kommer helt fint inn under dette her. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flott, da slipper jeg å bli assraped av romkameraten om jeg knuser tv'n hans han burde heller takke meg! Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Lol.. fant et videoklipp som viser hvorfor amøbene klarer å knuse tvene sine.. De holder ikke kontolleren fast, tror at spillet går ut på å slå ALT du har og trenger en bedre hjerne/muskel fordeling. Link her. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skal iallefall ikke kjøpe Wii Sports før forsterket tau er blitt skiftet på kontrollene 7348937[/snapback] Det følger med Wii. Du er fortapt! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvis man er så dum som det der, så fortjener man en knust tv. Må jo ta i ganske ekstremt for å klare det der. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og forresten det er for dumt å lese Wii Remote ødelegger tv-er. Noen som har hørt om Guns don't kill people, people with guns kill people. 7347536[/snapback] Guns don't kill. People do. And monkeys. If they have guns. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Lol.. fant et videoklipp som viser hvorfor amøbene klarer å knuse tvene sine.. De holder ikke kontolleren fast, tror at spillet går ut på å slå ALT du har og trenger en bedre hjerne/muskel fordeling. Link her. 7349057[/snapback] Der ser man i alle fall at tauet ryker på et sted. Fyren i første post har røket av tauet på to steder. Det skal utrolig mye til for at en slynge ryker på to steder nøyaktig samtidig. Med en gang man får brudd i tauet så vil resten være uten strekk og kan dermed ikke ryke. Det er noe muffens med førstemann, men det er sikkert mulig å ryke tauet hvis man prøver seg på en smash som i linken over her. Det er nok uansett lurt av Nintendo å forsterke løkka litt, veit hvordan det er når man blir litt ivrig. Wii kommer til å bli en partymaskin og fulle folk med konkuranseinnstinkt.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dersom det faktisk er en svakhet i "tauet" som gjør at den ryker er faktisk selger av Wii'en (eller Nintendo) erstatningsansvarlig for denne kunden. Dette som følge av det forbrukerkjøpsloven sier om følgeskade dersom produktet har en mangel (altså en feil på produktet som forårsaker feil på andre ting i husholdningen). § 34. Produktskader Selgerens erstatningsansvar for tap som følge av en mangel omfatter, foruten skade på salgstingen selv, også skade på gjenstander som salgstingen brukes til fremstilling av, eller som har nær og direkte sammenheng med salgstingens forutsatte bruk. Vil si at TV kommer helt fint inn under dette her. 7348960[/snapback] Vil ikke si at det direkte er et feil på et produkt. Alle kabler osv. rykter om man belaster dem kraftig nok. At folk ikke klarer å holde fast i kontrollen sin når man spiller, er det personen sin feil. Båndet er der ikke fordi det krevest, det er valgfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå