flabben2k Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=2183346 http://www.engadget.com/2006/11/20/wiimote...er-destroys-tv/ Be warned: Sweaty hands + faulty Wiimote wrist strap = broken ass TV. This some crasy shit! Vet nå ka jeg skal gjøre når min Wii kommer, ikke nært at jeg vil få tven min ødelagt på grunn av noe sånt. Føler synd for han som fikk sin 60`lcd tv fucka. lure på om nintendo blir å erstarte noe sånt, ser jo ut som bare nytt glass han treng, men kæm vet. Ser IGN.com har lagt ut en video også http://media.wii.ign.com/articles/745/7452...id_1742357.html Så det er ikke fake! Endret 23. november 2006 av flabben2k Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 haha, tullball... har jeg 0 tro på.. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) lol. Den tråden der har ikke røket, den er kuttet med kniv eller saks. Et så rent brudd når det er snakk om en kaben som ryker, tror ikke det nei. Ahh. den er feste til en tykkere kabel med et "plast feste". Den har nok ikke vært festet godt nok i "plast festet". Endret 23. november 2006 av NoWiSee Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 lol. Den tråden der har ikke røket, den er kuttet med kniv eller saks. Et så rent brudd når det er snakk om en kaben som ryker, tror ikke det nei. Ahh. den er feste til en tykkere kabel med et "plast feste". Den har nok ikke vært festet godt nok i "plast festet". 7341913[/snapback] Ser ut som den kan ha røket for meg, verkar ganske merkeleg at den ikkje skal tåle vekta av kontrollen, men det er nok ikkje heilt usannsynleg. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hadde tråden røket, ville det mest sansynligvis skje dær det er mest slitasje, i bunnen av løkka. Her har den røket på en svært ulogisk plass... Jeg tror de glemte å ta på seg handleddsløkka, og kuttet den i ettertid for å få forsikringspenger. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Men er det noen her som vet hvor mye en Wii kontroller veier? Det hadde vært artig å vite nøyaktig hvor mye kontrolleren faktisk har av kraft idet den skulle ha "røket" kabelen(på siden, med et helt rent kutt). Kan regne det ut om vi har vekten og ca hastighet på kontrolleren når den ble kastet på tven. En bowlingball går i ca 30-35km/t så da mangler vi bare vekten. btw.. på videoen så ser du at kabelen ikke har røket, der har plastfestet mellom de to kabelene røket, altså ikke selve kabelen. Det kan jeg tro på, hverfall når han forklarer hvordan dumme dama stod og slang med armene som om hun hadde en hel sverm med veps rundt seg. Så moralen i den historien er at om dama di er blond, så ikke la henne leke med Wii.. Sånn for alle andre sin del. Er så kjedelig å få en Wii kontroller i øyet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det trenger ikke å være slitasje, St Thicket. Tauet kan rett og slett være veldig svakt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Ser ut til at vi må inne med egne midler på disse repene her ja Litt synd om disse er totalt ubrukelig egentlig. Endret 23. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) IGN la jo ut et klipp hvor akkurat dette skjedde. De fikk et svært hakk i veggen. skikkelig crazy! Og det var ei JENTE som gjorde det.. edit: Ja du hadde jo ign linken i den orginale posten. oopz Endret 23. november 2006 av arnizzz Lenke til kommentar
darker Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ingen som har stilt følgende spørsmål: hvorfor filma han det akkurat når den røyk? Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hva I all verden? Må vi begynne å HOLDE KONTROLLEN FAST?! Sure saker. La oss saksøke Nintendo. /sarkasme Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette er absolutt ikke et varig problem. For det første er det veldig vanskelig å faktisk glippe kontrollen. Den har et veldig godt grep. Og strappen ryker ikke med det første, jeg tror det skal veldig mye til. Hvertfall på de Wii-motene jeg har spilt med, har strappene virket jævlig solide. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er morsomt hvordan så og si alle ikke greier å lese og forstå det som står, han har ikke tenkt å saksøke nintendo så dere kan slutte å gjøre idioter av dere selv nå. Saken er vel helst at man blir litt svett i hendene etter mye spilling og at man kan bli litt ivrig når man holder på blandt venner. Samt at den kabelen sikkert ikke er av topp kvalitet. Forsåvidt også mange som har bemerket at de blir ganske svett i hendene av å spille Wii. Og, om noen sier at det ikke har vært reklamert med store overdrevne bevegelser (sier ikke at det trengs) så er det bare å titte litt i den forum tråden på somethingawful Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sytpeis spør du meg. En som har blitt overivrig og slengt litt rundt seg med kontrollen, som deretter har snappa av og fløyet rett i TVn. Selvgjort er velgjort sier jeg. Dessuten så den litt mysifistisk ut det kuttet i den kabelen. Greit det så ut som et brud, men kabelen så ei heller ikke så svak ut at den ikke skulle tåle vis du "glipper" kontrollern ut av henda når du skal f.eks fekte eller fiske i TP. Må mye kraft til tenker jeg. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette har skjedd med flere, så det er tydeligvis noen stropper som ikke helt holder mål tydeligvis. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er en grunn til at konsollen heter Wii... "Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" *bang, konsollen treffer tven* Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 OMG, Wii have to buy a new one!!. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er en grunn til at konsollen heter Wii... "Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" *bang, konsollen treffer tven* 7347166[/snapback] Hvis du surrar tau rundt sjølve konsollen og slenger den rundt - då ber du om bråk Du meinar vell kontrollen? Uansett, han eg delar leilighet med skal kjøpa seg Wii, og kopla den til MIN super elegante smoothe elskverdige samsung LCD. Eg skal skriva disclaimer og henge på veggen over tven; "Damage to LCD due to stupid shit with wiimote, will result in severe fines and ass rape" Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Helt utrolig hvor mange idioter som fins i verden. Først var det den gjengen som absolutt måtte snu og vende på 360'en sin mens den var i gang og surra, og nå er det overivrige amøber som tror at man må ta i med full kraft for å spille på Wii. Det trengs bare lette små bevegelser for å få noe til å skje. Glasset på en tv skjerm er riiiiimelig hardt. Har selv vert med på å knuse en med vilje å slå i stykker glasset var mer arbeid enn det så ut som. Så det skal ha vert en rimelig bra kraft i den svingningen for å få kontrollen til å fly gjennom luften i en så stor hastighet at den faktisk knuste en skjerm. Da har ikke personen spilt på en normal måte samme hva han måtte påstå. Og forresten det er for dumt å lese Wii Remote ødelegger tv-er. Noen som har hørt om Guns don't kill people, people with guns kill people. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 "listen to boson, he has alot of experience with strap-on`s" =P Tipper Nintento velger å forsterke det festet litt... raskt.... Ellers kommer folk til å falle som fluer =P Play like there is no tomorrow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå