aMo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg bruker PC til å se mye film, men idag kom jeg over en film som absolutt ikke ville spilles rundt 8:30 inn i filmen, dvs, det er et punkt der som den tydeligvis ikke liker.. Minner nesten om hakk i plata.. Så jeg tok ut dvd'en og titta på den.. den var jo så blank og fin som den kunne blitt (er jo helt ny også).. Prøvde den i en billig "rema 1000" dvd-spiller som står kobla til en tv i naborommet, og der spilles den helt fint.. Har oppgradert firmware til min Samsung SH-W163A DVD-brenner, men ingen nytte.. Denne filmen nekter rett og slett å la seg spille av uten problemer.. Hva kan det være? Hvorfor vil ikke en DVD-brenner lese filmen uten problemer, mens en kjip billigsak av en dvd-spiller spiller den helt perfekt? Har sjekka at DVD-brenneren står på UDMA mode osv.. Og har ikke hatt problemer med andre filmer som jeg kan huske.. Noen ideer? Det er snakk om en original DVD-film. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har sett noe lignende for et par år siden. Det var en DVD film som fulgte med et eller annet hjemmekino blad, den gikk tildels ikke an å spille. En kamerat klaget til bladet og fikk tilsendt ny DVD men det var like ille, og flere andre opplevde det samme. Men da mener jeg det var det slik at den fungerte i PCen, men ikke på en Pioneer i stua. Så det er nok forskjell på spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå