Gå til innhold

Vurderer Qtek s200!

Anbefalte innlegg

God Kveld! egentlig god natt, men ble så rart å starte meldingen med god natt! hehe :cool:

Jeg hadde en tråd for litt siden der jeg sa jeg skulle ha nokia e60.. men så fikk jeg plutselig veldig lyst på en pda-telefon.. fant ut av at s200 er faktisk mindre en 6680!

Men jeg har sett litt på qtek s200(det er ett av den sine mange navn) og lurer litt på åssen det er og skrive meldinger på den! jeg ringer i grunn for det meste.. men skriver jo litt meldinger!

Vist jeg hadde lagt over en liten film på circa 5 minutter.. åssen blir egentlig kvaliteten på det.. tenker på f eks en musikk video!

blir det bra?

Og får man med mer en 1 penn? for jeg kommer garantert til å klare å miste den pennen! er det dyrt og vanskelig å få tak i ny?

Noen andre Qtek, i-mate eller Htc(vet det er samme greia) som er i samme størrelse og som noen føler å anbefale!

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC P3600 er nye versjonen av S200. HTC TyTn kan du se på, eller HTC P4350, begge med qwerty tastatur. P3300 med innebygget GPS.

Telefonene uten qwerty har tastatur på skjermen som du bruker Stylusen på. Går greit, men ikke ideelt til å skrive lange mail. S200 har "Phone Pad", et veldig kjekt program for skriving. Gir deg et telefontastatur med t9. Det er tatt vekk i P3600/P3300 og TyTn(tror jeg). Men det kan legges til. Pleier å få med to styluser, koster ikke mye for nye.

post-1703-1153084838.jpgpc_capture44.gif

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
Vist jeg hadde lagt over en liten film på circa 5 minutter.. åssen blir egentlig kvaliteten på det.. tenker på f eks en musikk video!

blir det bra?

Og får man med mer en 1 penn? for jeg kommer garantert til å klare å miste den pennen! er det dyrt og vanskelig å få tak i ny?

Noen andre Qtek, i-mate eller Htc(vet det er samme greia) som er i samme størrelse og som noen føler å anbefale!

:ph34r:

7341289[/snapback]

Filmkvaliteten blir meget bra. Skjermen er stor og høytoppløselig og å se film blir meget bra.

Jeg bruker stylus og skriver meldinger. Det går ikke like raskt som et tastatur men det har noe med tilvenning å gjøre.

Du får med en ekstra penn i tilfelle du skulle miste den første. Jeg vet ikke hvor mye en ekstra penn koster.

Jeg bytter fra N80 til S200 og nå over til Qtek 9000. Står det mellom N80 og S200 hadde jeg gått for N80. Den syncer med osx på en enkel måte.

Den er mer kompakt. Den tar bedre bilder. Den er raskere å ta bilder med. Bedre lyd. Den har dog dårligere batteritid, mindre skjerm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...