Gå til innhold

Kritikk av en tegning av en presskanne

Anbefalte innlegg

Jeg satt her i stad og tegna litt, resultatet ble at jeg tegna presskanna mi som stod på skrivepulten.

Noen som kan gi meg litt kritikk, meninger, og hva jeg kan gjøre bedre til neste gang osv.

Jeg har aldri vert no serlig flink til å tegne, men klarer å tegne brukbart, bare at jeg bruker mye tid for å klare å få noe ut av det.

Vet ikke om dette er rette plassen å legge det, men syntes det blei litt rart å legge det under bildekritikk, som ligger under digital foto og video.

Måtte legge inn BMP bilde, for JPG gjorde bilde grønnsak :p

Kan prøve å bruke photoshop til å konvertere til JPEG for å få bedre kvalitet enn det paint gir.

Der var det gjort. :yes:

post-71425-1164244872_thumb.jpg

Endret av exin89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg har ennå ettter 78 år ikke klart å tegne såpass som et såpestykke, så du har all grun til å være strålende fornøyd allerede!

Men bevaremegvel mann, du kan jo tegne! Nå sier du ikke noe om hvorledes du er kommet dit du er, men når man kan såpass, så bør jo veien være åpen for å utvikle talentet?

(Hvis du allerede har tre år på et kunstakademi er det kanskje ikke så mye mere å hente :dribble: )

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest member-101642

Den kan se ut som en oppfinnelse som kunne vært med i en Kjell Aukrusts bøker. Jeg hater å si det, men jeg likte den faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...