Jigsaw V Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Heihei: Trådlink: Grr. Teite homofile. Formålet med dette forumet er å poste gullkorn fra de andre forumene, ikke diskusjoner rundt sitatets emne. * Dersom dere ønsker å diskutere homofiles rettigheter så poster dere på PRS. * Dersom dere ønsker å diskuterere homofil sex, poster dere under Helse. * Dersom dere ønsker å diskutere rosa PC'er poster dere på Hardware. * Dersom dere ønsker å diskutere The Village People poster dere på musikk. * Dersom dere ønsker å diskutere menn med rosa leggvarmere så sjekk om noen har en gammel video med Great Garlic Girls til salgs på Finn først. Andre steder ser du det neppe. Og sist men ikke minst: * Dersom dere bare ønsker å fortelle at dere synes homofile er ekle og burde kastreres så leser dere retningslinjenes punkt 1, 2 og 6, samt Kardemommeloven, og holder det for deres selv. Ytterligere poster med synspunkter på homofili fører til at denne tråden blir stengt. Ja jeg vet, tråden har levet lenge med slike innlegg alt. Men jeg ble ikke moderator før søndag. Frode 7083370[/snapback] Jeg postet uten og vite dette: sitter med rosa t-shorte nå jeg... jeg er ikke homo 6333508[/snapback] Rosa t-skjorte er det første tegnet på homofili. Du er fortapt. Like greit å innse det først som sist. 6333775[/snapback] Som du ser, så er homofili-rettsaken din over og du dømmes til døden for å hindre vidre smitte av sykdommen. Siden du ikke hadde noe å si til ditt forsvar for å kvervulere, vil henrettelse skje raskt og smertefritt. Oppmøte ved ditt lokale krematorium onsdag 21.06.06. Unlater du å møte, blir familien din brent på et bål. Gebyr for å bære rosa klær kommer i tillegg til krematoriumsavgiftene. (Skulle noen bli i tvil om mine hensikter med posten, kan dere lese tidligere innlegg av meg om homofili. Homofile er mennesker de også.) 6340459[/snapback] OOOG JEG LEEER. :!: Morro dette... Hils på disse: Artige folk. God musikk. Skal jeg fjerne innlegget mitt på den tråden? Bilde jeg la til: Endret 23. november 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ser ikke hvorfor du skal fjerne innlegget, men saa ser jeg heller ikke hvorfor du postet her. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ser ikke hvorfor du skal fjerne innlegget, men saa ser jeg heller ikke hvorfor du postet her. 7341205[/snapback] Stolt over innlegget vettu Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synest du burde latt være å poste det inlegget, siden det ikke hadde noe konstruktivt innhold annet enn "haha,. jeg ler. posthore". (akkurat som du burde latt være å lage denne tråden) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Vær så snill, tenk før du poster. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Tja. Tenkte bare på at dette er jo OT-baren. Og dette er jo bare jåss som alt annet her. Bare for moro sykld. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Å så søtt. . . . . . .. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ambefaler å ta kontakt med en moderator, eller spørre her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvis du vil ha slettet posten din rapporterer du den og får en moderator til å slette den. Ser ikke helt hva mer det skal være å diskutere her. Du klarer fint å tenke selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg