Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk nylig tak i Band of Brothers Military Edition for ikke så altfor mye, en ganske pen utgivelse det også: 7920975[/snapback] Hvor mye ga du for den? Angående Dogs så brukte jeg £ 25 på 10th og bruker gledelig mer på 15th. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Angående Dogs så brukte jeg £ 25 på 10th og bruker gledelig mer på 15th. 7936041[/snapback] That's the spirit! En film som denne fortjener det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg prøver å holde meg unna slike jåleutgaver, og siden den versjonen jeg har allerede har DirCom av QT, så er jeg strålende fornøyd med den. Denne er mer enn stilig nok. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jåleutgave eller ei, i mange tilfeller har nyere utgaver forbedret bilde og lyd. Så også med Reservoir Dogs 15th Anniversary Edition, hvilket pga dette var vel verdt pengene for min del. Når jeg kjøper film er det absolutt førsteprioritet å finne utgaven med best bilde og lyd. Og på gamle utgivelser må man da ofte over dammen. Jeg grøsser hver gang jeg ser alle de skammelig dårlige R2 utgivelsene som alltid er på tilbud her eller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå