Gå til innhold

Tråden for oss som liker sære&gode dvdcover.

dimiles

Anbefalte innlegg

MVA-grensa? Du mener at den kan komme over 200,- og jeg må betale 25% ekstra i toll? :)

Da blir det jo ca. 20 kroner dyrere enn dvdfromkorea. Hva anbefaler du å handle fra? DVDFromKorea eller YesAsia? Om du har erfaring med begge da.

7920885[/snapback]

Med dagens dollarkurs koster den 199,xx hos YesAsia, så synker krona bare litt i verdi må du betale 25% + fortoliingsgebyr (NOK80? Har ikke sjekket om gebyret har gått opp).

Har erfaring med begge stedene, og begge anbefales.

Selv har jeg bestilt fra DVDFromKorea, går for å være sikker framfor å basere meg på flaks mht valutakurser (og da jeg bestilte var dollarkursen høyere, så YesAsia sin så ikke ut til å komme under grensa).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da blir jeg å bestille fra DVDFromKorea også :) Hadde helt glemt at det kommer et gebyr i tillegg til de 25 prosentene, så da blir det uansett tryggest å bestille fra DVDFromKorea.

Edit: Tollen skiller vel mellom frakt og prisen på DVD'en? :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Noen som har reservoir dogs "kanna" ?

7469858[/snapback]

Har bestilt. :)

7472706[/snapback]

Hvor fra?

7920691[/snapback]

DU får bestilt den fra zilliardvis av amerikanske nettsteder. Vær dog obs på at den ikke ser så veeldig fin ut. Veldig plastisk, egentlig. Et helt vanlig DVD-cover, omtrent, bare med et tynt metallomslag rundt. Ser egentlig ikke ut som noen kanne når du først får se den.

Lenke til kommentar
Bestilte ikke vi den for en ukes tid siden eller to?  :hmm:

Jo, det gjorde vi.

Det gjorde vi, men da lå det ikke noe bilde ute på sidene dems. Så jeg fant ut at jeg skulle gjøre andre den tjenesten å vise hva de gikk glipp av :)

Det eneste som lå der var vel et bilde av front coveret og ikke hele saken utbrettet...

Lenke til kommentar
Bestilte ikke vi den for en ukes tid siden eller to?  :hmm:

Jo, det gjorde vi.

Det gjorde vi, men da lå det ikke noe bilde ute på sidene dems. Så jeg fant ut at jeg skulle gjøre andre den tjenesten å vise hva de gikk glipp av :)

Det eneste som lå der var vel et bilde av front coveret og ikke hele saken utbrettet...

7921706[/snapback]

Takk for det forresten :)

Lenke til kommentar
Reservoir Dogs-"kanna" var veldig skuffende.

7923326[/snapback]

Virkelig? Dårlig kvalitet eller?

7923486[/snapback]

Den ser bare så billig ut:

reservoir15thdvd.jpg

Man skal ikke forvente mye av en hundrelapp, men man skal kunne forvente mye av 15-års jubileumsutgaven av Reservoir Dogs, til hvilken som helst pris det måtte være.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Fikk nylig tak i Band of Brothers Military Edition for ikke så altfor mye, en ganske pen utgivelse det også:

7920975[/snapback]

Hvor fikk du tak i den, kjøpt brukt?

7928640[/snapback]

Enten brukt, og/eller piratkopi, denne har vært ganske mye bootlegged.

Lenke til kommentar
Litt harry med en anorektisk bensinkanne, ja.

7923926[/snapback]

Ikke bare det, men se så kunstig og stygg den ser ut på toppen!

7935054[/snapback]

Den er da penere enn de fleste andre utgaver? Den er så absolutt verdt prisen sin. Du er bare bitter fordi du mangler de ekstra 100 kronene til en ny en. :tease:

Lenke til kommentar

Å neida, jeg har penger. Bursdag rett rundt hjørnet også, så da blir det vel litt mer. Jeg tenkte lenge å kjøpe denne, da jeg så promotion-bildene, hvor coveret faktisk så ut som en bensinkanne. Når den er så stygg og billig (billig som i billig laget), så venter jeg lenge med å kjøpe den. Jeg har Reservoir Dogs 10th fra før av, og det eneste som frister med denne boksen, er at den har director's commentary. Quentin Tarantino kan en aldri høre for mye på (bortsett fra når man blir helt gal av alt rabiat-pratet hans).

...Bare så det er sagt. :)

Lenke til kommentar
Du mener at 10th er finere eller at det ikke er verdt å bruke 100 kroner på den? Å kjøpe ny er vinn/vinn-situasjon. Metallboxen er uhorvelig mye penere enn et vanlig DVD cover.

7935118[/snapback]

Jeg sier ikke at 10th er penere, men jeg har den fra før, og jeg ser ikke poenget med å kjøpe en ekstra versjon av samme film, med mindre det er en av mine absolutte favoritter (Donnie Darko, LOTR, Evil Dead-trilogien, Monty Python, Star Wars, osv).

Reservoir Dogs er en knallbra film, men ikke en jeg drar frem fra hylla veldig ofte.

Da blir det lite vits i å bruke penger på sånt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...