Gå til innhold

Tråden for oss som liker sære&gode dvdcover.

dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har reservoir dogs "kanna" ?

7469858[/snapback]

Ja jeg er en, er vel også ganske mange som har den her også, kostet jo bare 12$ når den kom :)

Men som Hr. Jenssen skrev, de lager mye moro i asia, har begynt å få en pen liten haug med lekre covere fra de kanter...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kanskje det er flere som får lyst på den Koreanske R3 utgaven av Pan`s Labyrinth :)

Special "Ofelia`s Book" Digipack Case + Illustrated Book + "Ofelia`s key"

bookmark (5,000 Copies Limited Edition)

Er å få kjøpt fra dvdfromkorea.com for den ikke alt for halv gale prisen av 25$ (37$ med frakt) eller fra Yesasia.com for 32$ men der er det vel også fri frakt over 25$...

0(26).jpg

Lenke til kommentar
Kanskje det er flere som får lyst på den Koreanske R3 utgaven av Pan`s Labyrinth :)

7919880[/snapback]

Bestilte ikke vi den for en ukes tid siden eller to? :hmm:

Jo, det gjorde vi.

Oi oi, den fikk jeg lyst på (altså den Pan's labyrint DVD'en). Noen som har handlet fra YesAsia.com? Er det trygt å handle der?

7920676[/snapback]

Ja, og jo.

Men vær klar over at den er farlig nær mva-grensa hos YesAsia, skal ikke store forverringa av krone/dollarkursen til før den ender opp en god del dyrere.

Lenke til kommentar
Oi oi, den fikk jeg lyst på (altså den Pan's labyrint DVD'en). Noen som har handlet fra YesAsia.com? Er det trygt å handle der?

7920676[/snapback]

Ja, og jo.

Men vær klar over at den er farlig nær mva-grensa hos YesAsia, skal ikke store forverringa av krone/dollarkursen til før den ender opp en god del dyrere.

7920831[/snapback]

MVA-grensa? Du mener at den kan komme over 200,- og jeg må betale 25% ekstra i toll? :)

Da blir det jo ca. 20 kroner dyrere enn dvdfromkorea. Hva anbefaler du å handle fra? DVDFromKorea eller YesAsia? Om du har erfaring med begge da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...